Gdzie wcieło zdjęcie?

Paweł Filipczak
Witam wszystkich

Kilka miesięcy temu zadebiutowałem dopisując spory
kawałek(część praktyczna) do hasła
"Światłowód"(http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d)

i jak zajrzałem kilka dni temu na to hasło to gdzieś wcięło
jedno
zdjęcie(http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Rurka_do_swiatlowodu_%28wewn%C4%85trz_tulejki%29.jpg).

Sprawdzałem to zdjęcie na grafikach na Wikipedii polskiej,
ale tam w ogóle nie ma śladu o tym zdjęciu. Następnie
szukałem jakiś śladów kto i kiedy to usunął, ale nie mogłem
tego znaleźć.
Czy wie ktoś gdzie wcięło to zdjęcie lub ewentualnie
dlaczego usunięto to zdjęcie?

PS
Domyślam się, że ta lista chyba trochę nie pasuje na moje
pytania(tak mi się wydaje, na podstawie innych postów), ale
niestety siedzę na modemie i nie mam czasu na pisanie online
na stronie z pytaniami.

Pozdrawiam
Paweł

Re: Gdzie wcieło zdjęcie?

Leszek Zur
> [...]
> ale tam w ogóle nie ma śladu o tym zdjęciu. Następnie
> szukałem jakiś śladów kto i kiedy to usunął, ale nie mogłem

Przejrzałem historię tego zdjęcia i sprawa wygląda tak:

1. Na
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d&diff=2132126&oldid=2049817
widać, że Beno zmienił nazwę grafiki z rurka_do_swiatlowodu(wewnatrz
tulejki).jpg na rurka_do_swiatlowodu (wewnątrz tulejki).jpg - linia 152.
Pewnie był to jego błąd ponieważ nie zauważył, żezmienia nazwę pliku a
nie tekst.

2. Na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna:Undelete/Grafika:Rurka_do_swiatlowodu%28wewnatrz_tulejki%29.jpg
widać, że 3 stycznia ABach usunął grafikę "Grafika:Rurka do
swiatlowodu(wewnatrz tulejki).jpg". Pewnie dlatego, że nie była używana.

Wklej ją jeszcze raz, zmień jej nazwę na właściwą i po sprawie.

Pozdrawiam Lzur