Gymnasie- eller högstadielärare sökes

lennart guldbrandsson-2

Hej,

Jag blev nyligen uppringd av Lärarförbundet som ville ha kontakt med en lärare på gymnasie- eller högskolenivå som använder Wikipedia i/som en del av undervisningen. Jag har tittat på WP:Skola, men inte hittat någon som inte är på högskolenivå.

Kontakta gärna mig snarast ifall du vet någon sådan lärare eller är en sådan själv.

Med vänliga hälsningar,

Lennart

Lennart Guldbrandsson, ordförande för Wikimedia Sverige http://se.wikimedia.org/wiki/Huvudsida

Tfn: 031 - 12 50 48
Mobil: 070 - 207 80 05
Epost: [hidden email]
Användarsida: http://sv.wikipedia.org/wiki/Anv%C3%A4ndare:Hannibal
Blogg: http://mrchapel.wordpress.com/

Svårt att hålla kontakten med släkt & vänner? Skaffa Messenger nu!
http://download.live.com/messenger

Re: Gymnasie- eller högstadielärare sökes

Anders Engström-3
Konstig fråga.
Vad menar du?
Har du eller har du inte hittat någon som är på högskolenivå?
M.v.h.
A Engström

lennart guldbrandsson skrev:

> [...]
> Svårt att hålla kontakten med släkt & vänner? Skaffa Messenger nu!
> http://download.live.com/messenger

RE: Gymnasie- eller högstadielärare sökes

Jag beklagar att jag uttryckte mig med dubbla negativer så att det blev oklart.

Jo, det finns en del som skrivit upp att de har arbetat med Wikipedia på WP:Skola, men alla är på högskolenivå och den där journalisten behöver en högstadie- eller gymnasienivålärare som har arbetat med Wikipedia i undervisningen. Alla i den senare gruppen ombedes kontakta mig.

> [...]

Svårt att hålla kontakten med släkt & vänner? Skaffa Messenger nu!
http://download.live.com/messenger

Re: Gymnasie- eller högstadielärare sökes

Jobjörn Folkesson
Det var inte bara dubbel negation som förvirrade det, du skrev mer specifikt
"[...] som ville ha kontakt med en lärare på gymnasie- eller
*högskolenivå*som använder Wikipedia [...]". Men nu är det ju
förtydligat!

// plrk

2009/2/10 lennart guldbrandsson <[hidden email]>

> [...]
> Svårt att hålla kontakten med släkt & vänner? Skaffa Messenger nu!
> http://download.live.com/messenger

Re: Gymnasie- eller högstadielärare sökes

Marcus Johansson-4

jag vill inte ha något mer nyhetsbrev.

marcus johansson, sandviken.