Quantcast

Harlem Shake

Gemma-8
W tej chwili, za ang. Wikipedią, przybywa na YouTube ok. 4 tys. filmików
dziennie z tej serii. Warszawskie spotkanie dopiero za dwa tygodnie, więc może
spiknęlibyśmy się wcześniej? Oczywiście inne ośrodki też mogą przyłączyć się do
tego viralu. Ciekawe jak w tej konkurencji internetowej wypadną wikipedyści :).
No i jest pretekst do zapoznania się w realu.

Beno

Re: Harlem Shake

Tomek Gazeta.pl
Znaczy się wikipedyści na spotkaniu mieliby zachowywać się mniej więcej tak:
http://www.youtube.com/watch?v=8vJiSSAMNWw ?

TS

W dniu 16 lutego 2013 02:11 użytkownik Gemma <[hidden email]> napisał:

> [...]
> tego viralu. Ciekawe jak w tej konkurencji internetowej wypadną wikipedyści :).
> No i jest pretekst do zapoznania się w realu.

Re: Harlem Shake

Tar Lócesilion
Elf, coś Ci nie pasuje? xD Dla mnie bomba. Od razu mówię, że mogę być
tym różowym :)

--
Tar Lócesilion

Re: Harlem Shake

> Znaczy się wikipedyści na spotkaniu mieliby zachowywać się mniej więcej tak:

Ale to nawet poważne firmy dopadło, jak IBM
http://www.youtube.com/watch?v=50Bk4qfAMM0

Beno

Re: Harlem Shake

Jakub K.
A czy ten utwór jest na wolnej licencji? Bez tego chyba nie ma co się bawić.

Plushy