Help!

Olga Pencic-Poljanski
Help me, please, to edit my text DEJAN PENČIĆ-POLJANSKI.
Yours
Olga Penčić-Poljanski

Re: Help!

Ivan Nador
I know mr Poljanski! :-)
what is the problem?
Do you want to edit it on Wikipedia on Serbian language?

Ivan Nador "Goldfinger"

On Sat, Sep 25, 2010 at 11:10 AM, Olga Pencic-Poljanski <[hidden email]> wrote:
Help me, please, to edit my text DEJAN PENČIĆ-POLJANSKI.
Yours
Olga Penčić-Poljanski

Re: Help!

Ivan Nador
As I can see there is no article about him on Serbian wikipedia... If you want me to start article I can do it ... later we can extend it!
Give me some data...
How is he?

Goldi

[...]

Mihajlo Andjelkovic
Actually we do have that article on sr.WP, but I don't get what's the
problem with editing it and why are we speaking in English.

http://sr.wikipedia.org/wiki/Dejan_pen%C4%8Di%C4%87-poljanski

Re: Help!

Ivan Nador
I don't know, Ms Poljanski started iz on english... But any way article is too, too large. And not written on encylopaedial way..

2010/9/25 Михајло Анђелковић <[hidden email]>
[...]

Poštovani g-dine Nador,
Ni sama ne znam zašto sam krenula na engleskom (i to lošem)...
Hvala na pitanju, Dejan nije loše. Živi u Novom Sadu i i dalje se bavi pozorištem (doduše, ne toliko aktivno).
Elem, potpuno sam se zbunila i učinilo mi se kao da je uređivanje očeve biografije za mene nemoguć zadatak.
Usuđujem se da Vam prikačim kratak Dejanov životopis (za početak), jasno mi je da sam preterala s onolikim podacima, nisam htela da ih se odreknem,
Hvala puno ako ste voljni da mi pomognete, nadam se da postoji način da se nekako odužim (osim da konačno naučim da baratam računarom).
Srdačno,
Olga Penčić-Poljanski

On Sat, Sep 25, 2010 at 11:10 AM, Olga Pencic-Poljanski <oppoljanski@...> wrote:
Help me, please, to edit my text DEJAN PENČIĆ-POLJANSKI.
Yours
Olga Penčić-Poljanski

-----Inline Attachment Follows-----

=?utf-8?B?RGVqYW4gUGVuxI1pxIctUG9samFuc2tpLmRvYw==?= (48K) Download Attachment

Re: Help!

Sanja Stanisic
Pozdrav svima! :)

Sto se clanka tice, malo sam ga sredila!
Trebalo bi ubaciti reference i spoljasnje veze! I jos po neku godinicu (mozda kod rezija). Ukoliko sam preskocila neku reziju, izvinjavam se. Visak je na stranici za razgovor!

Sanja

2010/9/25 Olga Pencic-Poljanski <[hidden email]>
[...]

Hvala Sanja, srce ste!
Dodaću ja ako fali koja režija, valjda ću sad umeti...
Veliki pozdrav,
Olga
P.S. Ako ne ide, ponovo ću zvati upomoć.