Helpu! grava intervjuo pri Vikipedio perdita! :(

Helpu! grava intervjuo pri Vikipedio perdita! :(

Chuck Smith-2
Saluton,

Mi rimarkis ke ambaux dosieroj estis forigitaj cxe
http://eo.wikipedia.org/wiki/Vikipedio:Intervjuo_%C4%89e_Radio_Polonia.
 Cxu iu havas unu el ili por ke ni havu gxin en la arkivo?  Se jes, mi
estus eterne dankema!  Vere detruis min kiam mi eksciis ke ili estas
nun for.  :(  Cxu iu hazarde havas unu el la jenaj dosieroj:

* pol12.ra
* 2002-04-28-radio_polonia_pri_vikipedio.mp3

Dankon,
Chuck

--
www.amikumu.com - trovu amikojn kaj pli!

Re: Helpu! grava intervjuo pri Vikipedio perdita! :(

Arnaud Lagrange
2002-04-28-radio_polonia_pri_vikipedio.mp3 ne plu estas sur
http://upload.wikimedia.org/ car gi versajne estis forigita pro manko da
informoj pri kopirajto. Mi ne scias cu nun eblas rekapti gin. Eble rekte ce
Radio Polonia ?
La alia dosiero ligas al via persona hejmapgo !?

Arno Lagrange