Historia jednej strony

Piotr Gackowski
Ktoś wpadł na niezły pomysł i sfilmował jedną stronę

http://www.collegehumor.com/article:1792877

PMG
--
          PMG
      BORN TO READ

Czy akt kobiecy może być dziełem sztuki?
Zobacz zadziwiającą galerię i wypowiedz
się na forum, kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fakt2.html&sid=889

Powiadomienia mailowe

Powerek38
Witajcie,

Odkrylem wlasnie (albo tak mi sie wydaje, bo nie znam zupelnie tego jezyka),
ze na azerskiej Wikipedii domyslnie uzytkownicy maja wlaczony taki bajer,
zeby otrzymywac mailowo powiadomienia o wpisach na stronie dyskusji.
Zastanawiam sie, czy jest to technicznie mozliwe i czy mozna byloby taka
opcje dodac do preferencji u nas (oczywiscie nie jako domyslnie wlaczona,
ale dostepna).

Pozdrawiam!

Re: Powiadomienia mailowe

Paelius
A to tego u nas ''od zawsze'' nie ma?
PA

Odp: Powiadomienia mailowe

Wojciech Pędzich
Dnia 19-10-2009 o godz. 13:43 Powerek38 napisał(a):

> [...]
> opcje dodac do preferencji u nas (oczywiscie nie jako domyslnie wlaczona,

Rozwiązanie funkcjonuje nie tylko na małych wiki(mediach), ale i np. na
Meta - zerknij w preferencje. Z tego co wiem dowolna instalacja
MediaWiki udostępnia taką możliwość.

Wojtek

Re: Powiadomienia mailowe

Daniel ~ Leinad
W dniu 19 października 2009 13:43 użytkownik Powerek38
<[hidden email]> napisał:
> [...]
> opcje dodac do preferencji u nas (oczywiscie nie jako domyslnie wlaczona,

Domyślnie ta opcja jest włączona dla wszystkich projektów Wikimedia,
ale jest on wyłączona dla największych projektów Wikimedia (jeśli
miałbym zgadywać, to pewnie chodzi o ochronę przed generowaniem
zbędnie dużego obciążenia).

Szczegóły jak to ma się w konkretnych projektach na
http://noc.wikimedia.org/conf/highlight.php?file=InitialiseSettings.php
pod parametrem 'wgEnotifUserTalk'.

Leinad