Hoax na enwiki

Daniel ~ Leinad
Rzepa nie mogła być gorsza i też dziś napisała coś o Wiki.... hoax na
enwiki: http://www.rp.pl/artykul/9102,967456-Fikcyjne-strony-Wikipedii.html
:/

--
Daniel // Leinad

Re: Hoax na enwiki

Szymon Grabarczuk
I znów Batuta :/

TL

Re: Hoax na enwiki

Stanko
On 07/01/2013 18:17, Daniel ~ Leinad wrote:

> Rzepa nie mogła być gorsza i też dziś napisała coś o Wiki.... hoax na
> [...]

Ktoś musi wyciągać te "brzydkie" na wierzch.
--
~~~~
aka

Re: Hoax na enwiki

/
| Rzepa nie mogła być gorsza i też dziś napisała coś o Wiki.... hoax na
| enwiki:
http://www.rp.pl/artykul/9102,967456-Fikcyjne-strony-Wikipedii.html

Zna ktoś ten artykuł "<The Telegraph> podał, że najnowsze badania wykazały,
iż 60 proc. artykułów Wikipedii poświęconych firmom zawiera błędy i
pomyłki."?

Re: Hoax na enwiki

Re: Hoax na enwiki

Maciej Szostek
W dniu 7 stycznia 2013 19:17 użytkownik Daniel ~ Leinad
<[hidden email]> napisał:
> Rzepa nie mogła być gorsza i też dziś napisała coś o Wiki.... hoax na
> enwiki: http://www.rp.pl/artykul/9102,967456-Fikcyjne-strony-Wikipedii.html
> :/

Szklana kula podpowiada mi, że artykuł powstał po przeczytaniu
zestawienia 'The 10 Most Interesting Wikipedia Stories of 2012':
http://mashable.com/2013/01/03/most-interesting-wikipedia-stories/

Błędy, błędy są 'most interesting' ;)
'Zapraszamy czytelników do wskazywania w komentarzach innych błędów i
nieprawidłowości, zwłaszcza w polskiej Wikipedii!'

pozdrawiam
Maciek Szostek (piastu)

Re: Hoax na enwiki

Maciej Szostek
W dniu 8 stycznia 2013 11:49 użytkownik Maciej Szostek
<[hidden email]> napisał:

> Szklana kula podpowiada mi, że artykuł powstał po przeczytaniu
> zestawienia 'The 10 Most Interesting Wikipedia Stories of 2012':
> http://mashable.com/2013/01/03/most-interesting-wikipedia-stories/

A nie, coś pokręciłem, nie ma w tym zestawieniu tego hoaxu.. mój błąd.

pozdrawiam
Maciek Szostek (pisatu)