Inbjudan & Rabattkod till MyData-konferensen i Helsingfors - 31/8-2/9 2016!

Inbjudan & Rabattkod till MyData-konferensen i Helsingfors - 31/8-2/9 2016!

Mattias Axell

Hej listan!

Här kommer tips och rabatterbjudande till alla er som bryr sig om integritet - MyData-konferensen i Helsingfors mellan 31/8-2/9 2016!

Vad handlar MyData-konferensen om? "MyData is a human centered approach in personal data management that combines industry need to data with digital human rights. MyData 2016 conference brings together an international crowd of 1000 people from businesses, research community, civil society and government to shape the fundamentals on how personal data is managed globally." - Läs mer här: http://mydata2016.org

Jag har också fått en rabattkoder med ideellt engagerade och företagare som jag gärna delar med intresserade.

Om du är ideellt aktiv kan du köpa NGO-biljett med rabatterat pris för 220 EUR (listpriset på 300 EUR, alltså 80 EUR rabatt) genom följande kod.

Är du företagare finns en rabattkod till business-biljetten där priset är rabatterat till 370 EUR (listpriset är på 500 EUR, alltså 130 EUR rabatt).

Vill du ha en rabattkod för ditt deltagande så mejla mig separat på mattias[snabel-a]okfn[punkt]se :)

Jag välkomnar också tips på fler idella, offentliga eller privata organisationer som kan vara intresserade av att ha en representant där. Hojta gärna till med kontaktuppgifter, helst mejladress.

Här är länkar till MyDatas sociala medier:

Facebook event for the hackathon  https://www.facebook.com/events/1754797534732053/
Facebook event for the conference https://www.facebook.com/events/509171105958039/

Hoppas alla haft en trevlig sommar! :)

Med vänliga hälsningar,