Influența rețelelor sociale virtuale asupra informațiilor medicale

Influența rețelelor sociale virtuale asupra informațiilor medicale

Ariana Cordos

Salut!

Imi scriu teza de dizertatie pe tema: "Influenta retelelor sociale virtuale asupra informatiilor medicale". Cu alte cuvinte, caut sa aflu cum se informeaza consumatorii de retele sociale virtuale despre subiecte legate de sanatate. In studiul meu am luat in considerare clasificarea facuta de Kaplan si Maenlein, impartind aceste retele sociale virtuale in 6 categorii, dintre care voi studia 4: Bloguri si microbloguri (Twittter), Siteuri de socializare (Facebook), Proiecte colaborative (Wikipedia), Comunitati de continut (Youtube).

Avand in vedere ca si Wikipedia se afla in aceasta lista, as dori sa aflu cateva raspunsuri direct de la utilizatorii retelei. Pentru asta as ruga sa imi completati chestionarul de pe link-ul si daca se poate sa il distribuiti printre utilizatori:https://docs.google.com/forms/d/1r4FS0HZGutRpHFQCYZ4ZYJKqJsSqjAjN6BH5MHWUU5I/viewform

Daca nu am incadrat corect categoria unde sa imi postez mesajul sau daca nu am voie sa postez asemenea mesaj aici, va rog sa ma scuzati.

Mersi mult pentru ajutor.

Ariana Cordos

 Ary. SiMpLy Me

Ariana-Anamaria CORDOS