Quantcast

Innstilling / Innmelding

Tatjana Gladilin
Unnskyld en relativ nybegynner.  Jeg forstår ikke hva dere vil ha meg til å gjøre.  Går det an å bruke norsk språk når dere forklarer / forventer?  Eller om en vennlig sjel kan forbarme seg over meg denne gang?

Re: Innstilling / Innmelding

Kjetil Ree
Hei,

kan du forklare hvilken side det dreier seg om?

Hilsen Kjetil (<http://no.wikipedia.org/wiki/Bruker:Kjetil_r>)

Tatjana Gladilin wrote:
> Unnskyld en relativ nybegynner.  Jeg forstår ikke hva dere vil ha meg til å gjøre.  Går det an å bruke norsk språk når dere forklarer / forventer?  Eller om en vennlig sjel kan forbarme seg over meg denne gang?

> [...]

Hei vennlige sjel Kjetil!

Jeg er interessert i å få fast forbindelse med Norsk Senter for
Seniorutvikling i Melsomvik.  Da jeg lette etter adresse på nettet, fikk jeg
bare hele "pakka" med Wikipedia.  Dette var begynnelsen til min forvirring.
På den annen side kan det muligens være interessant å bli knyttet til
Wikipedia - ikke vet jeg, før jeg ser hva dere kan by på.

Dersom du kan hjelpe meg, vil jeg være sværttakknemlig
(Min unnskyldning ligger i at jeg nå etter fyllte 80 år forsøker så godt som
mulig å følge med i tiden.  I det ligger også kunsten å være på nett.  Men
språket er ofte søren så vanskelig.)

Vennlig hilsen, Tatjana Gladilin

Tatjana Gladilin wrote:
> [...]
> å gjøre.  Går det an å bruke norsk språk når dere forklarer / forventer?
> Eller om en vennlig sjel kan forbarme seg over meg denne gang?

Gisle Hannemyr-2
Tatjana,
jeg tror at nettsiden du leter etter er denne:
   http://www.seniorutvikling.no/

Klipper også inn det som står der om kontakt:

   Post: Norsk Senter for Seniorutvikling
         Melsomvikveien 79
         3159 Melsomvik

  Telefon: 33 33 55 00
  E-post:  [hidden email]

Det du har funnet når du søkte på nettet, er sannsynligvis en
leksikonartikkel i Wikipedia som handler om Norsk Senter for
Seniorutvikling.

======

--
- gisle hannemyr [ gisle{at}hannemyr.no - http://folk.uio.no/gisle/ ]