Interessanti neui Diskussione um Dialekt-Wikipedias

Interessanti neui Diskussione um Dialekt-Wikipedias

Manuel Schneider-3
Solly zämme,

uff de dütsche E-Boschtlischte wird grad heiss um di bayrischi Wikipedia
diskutiert.

http://lists.wikimedia.org/pipermail/wikide-l/2007-February/019146.html

S'goht vorallem drum, dass selli vor kurzem uffgmacht worden isch un - wie
immer - mol wiedr einigi gmeint hen, dass mr sowas nit brücht, ei hochdütschi
Wikipedia dät doch länge. Sälle Aafang vo de Diskussion het au no ussgrächnet
de Eloquence alias Erik Möller gmacht wo sletsch Johr in de Vorschtand vo de
Wikimedia Foundation gwählt worde n'isch.

Viel interessanter isch abr, wi sälli Diskussion Wälle gschlage het. Es goht
nämlig nümme um de Sinn und Unsinn vo Dialäkt-Wikipedias, sondern ums
inhaltlichi. Wi mr sieht hen do di Bayre e weng es Problem.

Erschti Reaktione hen sich uff ihrem Schtammtisch niedergschlage, wo mir au
(sehr positiv!) erwähnt werde:

http://bar.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia%3AStammtisch&diff=12425&oldid=12411

Wenn mr sich emol ummelügt, denn hän d'Bayre no einigi Problem z'kläre - usser
däne aagschprochene. Worum di nit eifach bi uns lüege?

Grüessly,

Manuel
--
Regards
Manuel Schneider

Wikimedia CH - Association for the advancement of free knowledge
www.wikimedia.ch

Re: Interessanti neui Diskussione um Dialekt-Wikipedias

Clemens-Valentin Kienzle
Hiir emol myni Meinig dezüe:

D'bairischi Wikipedia isch momentan unter aller Sau, i ha mich dört aagmäldet un ha welle de Lüt Rootschläg gä, mer hen jo schliessli d'glyche Problem gha un Erfahrig gsammelt. Mir het's aber bald glangt noochdämi e paar Mool deswege bös aagiftet worre bin: "Servus, Löscher Chlämens" (noochdämi i de allerschlechteschte Artikel e Löschaatrag inegstellt ha) oder "...unsa owasta Sittnwächta, da Chlämens a no ohoazt".

S'Problem isch dass d'Bnutzer dört zum Deil überhaupt nüt d'Absicht hen richtig ernschthaft un wüsseschaftlich z'schrybe. Vorallem schynts denne nüt bwusst z'sy dass es e Unterschied zwüsche Umgangssproch un Schriftsproch git; e hochdütscher Artikel isch jo au nüt so formuliert wie sich d'Lüt z'Hannover inere Beiz unterhalte dün.

Hoffentlich passiert do bald öbis, solang cha i mich aber vo däm Projekt numme distanziere. Dass mir do so positiv useghobe werre freut mich natürlich!

Grüess,

PS: Glückwunsch aa de Albärt un de Umschattiger zum Admin-Status!

-------- Original-Nachricht --------
Datum: Sat, 17 Feb 2007 18:43:26 +0100
Von: Manuel Schneider <[hidden email]>
An: [hidden email]