Jozef Pilsudski

Krzysztof Jakubiec
W art. http://pl.wikipedia.org/wiki/Józef_Piłsudski

na samym końcu jest szablon: art. na medal i dwa zdania o
następcy i poprzedniku.

Zdania te są chyba w infoboksie więc można by je usunąć, ale
ten szablon u mnie
wchodzi na tabelki z Wikicytatów i Commons. Nie da się go
jakoś przenieść, żeby
nie zachodziło to na siebie?

(Firefoks-1.5, Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.8)
Gecko/20060104 Firefox/1.5)
Dystrybucja: Arch Linux 0.7.1

Kalium

Re: Jozef Pilsudski

Juliusz Z
Krzysztof Jakubiec napisał(a):

> [...]
> przenieść, żeby
> nie zachodziło to na siebie?
>
> (Firefoks-1.5, Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.8)

Re: Jozef Pilsudski

Krzysztof Jakubiec
14 stycznia 2006 r., o 21:01 Juliusz napisał:

> Zmieniłem troszkę szablon:medal - chyba jest teraz OK
> Julo

Yhmmm. :)

Kalium