Jury i artikeltävling

Jan Ainali
Hej!

Wikimedia Sverige har nu ett samarbete med Nobelmuseet och kommer att ha
en artikelskrivartävling om Nobelpristagare om en och en halv vecka. Vi
söker nu personer som är vana med Wikipediaformatet som kan bistå en
ämnesexpert att bedöma tävlingsbidragen. Vi vill helst ha en person att
bistå dem per kategori. Säg gärna till om du vill vara en av dem.
Tävlingen kan du läsa mer om här:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Veckans_tävling/Nobelpriset
<http://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Veckans_t%C3%A4vling/Nobelpriset

--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
"Medlemsavgift, namn, adress och epost")

<http://se.wikimedia.org>

Re: Jury i artikeltävling

Johan Jönsson
Den 28 september 2011 21:23 skrev Jan Ainali <[hidden email]>:
> [...]
> ämnesexpert att bedöma tävlingsbidragen. Vi vill helst ha en person att
> bistå dem per kategori. Säg gärna till om du vill vara en av dem.

Jag skulle kunna hjälpa till inom ämnet litteratur.

//Johan Jönsson

Re: Jury i artikeltävling

Mick Ohrberg
2011/9/28 Jan Ainali <[hidden email]>:

> [...]
> ämnesexpert att bedöma tävlingsbidragen. Vi vill helst ha en person att
> bistå dem per kategori. Säg gärna till om du vill vara en av dem.

Jag kan bistå inom fysik.

/Micke Ö (Warrakkk på svWP)

--
A: Because it's counterintuitive to the way we read.
Q: Why is top-posting bad?

Re: Jury i artikeltävling

Jan Ainali
Tackar! Jag reserverade den åt dig.

--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
"Medlemsavgift, namn, adress och epost")

<http://se.wikimedia.org>
On 28 sep 2011 22:28 "Mick Ohrberg" <[hidden email]>
<[hidden email]> wrote:

> Jag kan bistå inom fysik.
>
> /Micke Ö (Warrakkk på svWP)

Re: Jury i artikeltävling

Jan Ainali
Vad skoj! Vi har nu fyra ämnen täckta redan, och har bara kemi och
medicin kvar. Tipsa gärna de ni tror skulle vara intresserade.

--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
"Medlemsavgift, namn, adress och epost")

<http://se.wikimedia.org>