[Konferencja Wikimedia Polska 2013] bieganie

[Konferencja Wikimedia Polska 2013] bieganie

Daniel ~ Leinad
Hej, sorki za off-top, ale niezbyt jest gdzie
indziej napisać.

Jeśli ktoś z uczestników Konferencji
Wikimedia Polska 2013 w Krakowie lub po prostu wiki-krakus/-ka ma
ochotę iść rano biegać, to zapraszam o 8:00 pod hotel. Trasa wyjdzie
spontanicznie, ale pewnie planty lub w kierunku Wisły.

Pozdr
Daniel // Leinad

--
Wysłane z mojego urządzenia przenośnego

Re: [Konferencja Wikimedia Polska 2013] bieganie

Szymon Grabarczuk
Nie wiem, jak się udało dziś, ale na jutro się piszę.

W dniu 3 maja 2013 23:49 użytkownik Danny Leinad
<[hidden email]>napisał:

> [...]
> ochotę iść rano biegać, to zapraszam o 8:00 pod hotel. Trasa wyjdzie
> spontanicznie, ale pewnie planty lub w kierunku Wisły.

Tar Lócesilion

Re: [Konferencja Wikimedia Polska 2013] bieganie

Daniel ~ Leinad
Dało radę... ale samemu ;-) --
http://www.endomondo.com/workouts/184936799/3260267 (biegłem Plantami,
tylko GPS trochę mi zbzikował)

W każdym bądź razie jak ktoś chętny jutro na 8:00, to ja też chętnie.
Oczywiście nie musi być takie tempo i taki dystans jak dziś miałem :-)

--
Daniel // Leinad