Quantcast

Konferencja Wikimedia Polska 2017 - przypomnienie o rejestracji

Konferencja Wikimedia Polska 2017 - przypomnienie o rejestracji

Natalia Szafran-Kozakowska-2
Drodzy!
Dziś ostatni dzień na zarejestrowanie się na Konferencji Wikimedia Polska
2017, która odbędzie się w Bydgoszczy w dniach 2-4 czerwca.

Nie przegapcie tego, będzie nam bardzo miło Was spotkać, wymienić się
informacjami, podyskutować.

https://pl.wikimedia.org/wiki/Konferencja_Wikimedia_Polska_2017/Uczestnicy/Rejestracja

I przepraszam bardzo za crosspostowanie, ale tak bardzo mi zależy, żebyście
nie przegapili szansy na udział, że aż jestem nieuprzejma ;)

--
Natalia Szafran-Kozakowska
Specjalistka ds. Wspierania Społeczności