Konferencja ruwiki

Dorożyński Janusz (4-webd)
 9 i 10 listopada br. odbędzie się w Smoleńsku kolejna konferencja
rosyjskiej wikipedii

https://ru.wikipedia.org/wiki/?????????:????-???????????_2013

 DrBug (Władimir Miediejko, dyrektor Wikimedia Rosja) poprosił mnie o
przekazania zaproszenia dla polskich wikipedian do udziału w konferencji, co
niniejszym czynię. Sądzę, że możliwe jest uzyskanie finansowania wyjazdu
przez nasze stowarzyszenie. Osoby zainteresowane proszę o kontakt ze mną
(via mejl) do środy 9 października włącznie.

        Z uszanowaniem, Janusz "Ency" Dorożyński, członek stowarzyszenia,
koordynator kierunku wschodniego

Re: [WikimediaPL-l] Konferencja ruwiki

Marcin Cieslak-3
On Sun, 6 Oct 2013, Dorożyński Janusz (4w) wrote:

>  9 i 10 listopada br. odbędzie się w Smoleńsku kolejna konferencja
> rosyjskiej wikipedii
>
> https://ru.wikipedia.org/wiki/?????????:????-???????????_2013

Poprawny adres:

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%8F:%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F_2013

https://ru.wikipedia.org/wiki/Википедия:Вики-конференция_2013

(skrót: http://bit.ly/wikiRU13)

Ja chętnie się wybiorę i coś przygotuję (we współpracy)

//Saper

/
| Poprawny adres:
|
| https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0...

Był poprawny, tyle że z cyrylicą

https://ru.wikipedia.org/wiki/Википедия:Вики-конференция_2013

Ale zostałem ukarany za lenistwo :-) – nie chciało mi się utworzyć nowej wiadomości (te mam z automatu kodowane w UTF-8) i na jakiejś wiadomości z listy (miała jak teraz sprawdziłem kodowanie ISO-8859-2) kliknąłem „Odpowiedź”.

A resztę to już będziemy ustalać bilateralnie.

               Z uszanowaniem, Janusz „Ency” Dorożyński, członek stowarzyszenia