Koraci za otvaranje Vikiverziteta na srpskom

Koraci za otvaranje Vikiverziteta na srpskom

Nikola Smolenski
(Dejane, prijavi se na ovu listu ako vec nisi :)

1. Jezicki komitet treba da aminuje da je jezik prikladan. Ovo nije problem.

2. Mora postojati aktivni test projekat na http://beta.wikiversity.org/
. Ovo moze biti problem, posto se za aktivni test projekat zahteva deset
aktivnih ucesnika.

Dejane, da li mozes sam da napravis test projekat, ili da to ja uradim?

Re: Koraci za otvaranje Vikiverziteta na srpskom

Milos Rancic-4
2008/11/17 Nikola Smolenski <[hidden email]>:
> 1. Jezicki komitet treba da aminuje da je jezik prikladan. Ovo nije problem.

Treba pogledati kako se stoji povodom prevoda na Betavikiju. Ako je
srpski ispod 90% u bilo kojoj kategoriji van "svih ekstenzija" (i,
eventualno, nekih novih, ne-MedijaViki stvari), projekat nece biti
odobren.

Milos Rancic wrote:

> [...]
> srpski ispod 90% u bilo kojoj kategoriji van "svih ekstenzija" (i,
> eventualno, nekih novih, ne-MedijaViki stvari), projekat nece biti

Bogami jeste, u kategoriji "Extensions used by Wikimedia".

Re: Koraci za otvaranje Vikiverziteta na srpskom

Milos Rancic-4
Ja sam dosta toga preveo (srecno ili nesrecno, to je drugo pitanje),
tako da smo u neko vreme imali uslov za otvaranje Vikiverziteta; pa bi
mogao jos neko da se prikljuci.

Inace, da kazem da sam ja zainteresovan za Vikiverzitet. Tako da cu
ucestvovati u tome. Treba se, takodje, odluciti odmah da oni koji
ucestvuju u tom radu prihvate da su doprinosi licencirani i pod
GFDL-om i pod CC-BY-SA 3.0 Unported.

Programe sa odredjenih smerova sa lingvistike mogu da dobijem
licencirane tako. Takodje, postoji vrlo opsiran materijal na MIT-u
koji je upravo ovog tipa (univerzitetski kursevi) i koji je licenciran
pod CC-BY-SA. Treba, takodje, animirati i neke profesore i asistente
za ovu priliku.

Vikiverziteti po tradiciji ne idu na Inkubator, nego na Beta
vikiverzitet. Zapoceo sam naslovnu stranu na Beti [1] (ovu treba
prevesti i srediti) i naslovnu stranu buduceg Vikiverziteta na srpskom
[2] (na ovoj treba dodati tekstove iz osnovnog sablona). Pa se
pridruzite.

Na strani za razgovor strane Vikiverzitet mozemo nastaviti tehnicko
detaljisanje. (Npr. Bugari su nam uzeli imenski prostor "Fakultet", pa
sam ja umesto toga postavio "Katedra"; ali to se sve da preurediti kad
budemo dobili svoj viki.)

[1] - http://beta.wikiversity.org/wiki/%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0
[2] - http://beta.wikiversity.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82

> Bogami jeste, u kategoriji "Extensions used by Wikimedia".

Re: Koraci za otvaranje Vikiverziteta na srpskom

Јован Вуковић
Ево ја сам данас превео око 100 порука (срећно или несрећно, то би рек`о милош). Е сад кад се апдејтују статистике видећемо како стојимо. Мене више мрзи да преводим, па ако неко хоће нека настави. Иначе за оне кои желе да преводе листа се налази овде. Само морате прво да будете регистровани :)