Kto chciałby dołączyć do Wikiekspedycji Motoryzacyjnej?

Kto chciałby dołączyć do Wikiekspedycji Motoryzacyjnej?

Marta Malina Moraczewska-2
Drodzy Wikipedyści i Wikipedystki,

Wikipedysta Flyz1 przygotował plan tygodniowej Wikiekspedycji
Motoryzacyjnej, która ma się odbyć w dniach 19-26 września. Aby zrealizować
jej założenia, potrzebuje Waszej pomocy -- udziału w fotografowaniu na
trasie, w dowolnym wymiarze -- przez 1, 2 lub więcej dni (ba, nawet całość
ekspedycji!)-- i pracach związanych z ładowaniem zdjęc i uzupełnianiem
treści.

Trasa biegnie między innymi przez Konin, Warszawę, Starachowice,
Bielsko-Białą, Gliwice i Poznań. Szczegóły trasy i odwiedzanych muzeów
można zobaczyć na stronie planu wikiekspedycji:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Flyz1/WM2016

Zainteresowani współudziałem w ekspedycji proszeni są o kontakt -- mailowo
do mnie lub na stronie dyskusji ekspedycji. Możliwy zwrot kosztów podróży
według zwykłych zasad :-) Liczymy na Was!

Pozdrowienia,

Marta