LUTFEN OKUYUN

Omer Ozcan
selam arkadaslar, ben 2004 bilkent IE mezunuyum.Elimde yaklaþýk 20 sayfalýk bir yazý var. Ýçinde yazanlar kesinlikle hayal degil. Butun samimiyetimle soyluyorum ki ben de ilk basta inanamadim, ama okuyunca ve sonuclarini alinca fikrim degisti. Kitap (yaziyi okuyunca anlayacaksiniz) su an elimde ve gercekten para kazanmaya basladim.Tek kaybedebileceginiz sadece 20 dakika, heralde o kadar da vaktiniz vardir. Yaziyi iyice okumanizi rica ediyorum, hersey cok mantikli. YAZIYI ATTACH YAPMADIM, CUNKU GERCEKTEN OKUMAK ISTEYENLERE ATICAM, ILGILENEN ARKADAÞLAR BENDEN MAIL ÝLE YAZIYI ÝSTEYEBÝLÝR.

Yahoo! Mail
Use Photomail to share photos without annoying attachments.

Re: LUTFEN OKUYUN

Murat ALKAN
Nedir bu yazı?

On 2/12/06, Omer Ozcan <[hidden email]> wrote:
selam arkadaslar, ben 2004 bilkent IE mezunuyum.Elimde yaklaşık 20 sayfalık bir yazı var. İçinde yazanlar kesinlikle hayal degil. Butun samimiyetimle soyluyorum ki ben de ilk basta inanamadim, ama okuyunca ve sonuclarini alinca fikrim degisti. Kitap (yaziyi okuyunca anlayacaksiniz) su an elimde ve gercekten para kazanmaya basladim.Tek kaybedebileceginiz sadece 20 dakika, heralde o kadar da vaktiniz vardir. Yaziyi iyice okumanizi rica ediyorum, hersey cok mantikli. YAZIYI ATTACH YAPMADIM, CUNKU GERCEKTEN OKUMAK ISTEYENLERE ATICAM, ILGILENEN ARKADAŞLAR BENDEN MAIL İLE YAZIYI İSTEYEBİLİR.

Yahoo! Mail
<a onclick="return top.js.OpenExtLink(window,event,this)" href="http://pa.yahoo.com/*http://us.rd.yahoo.com/evt=38867/*http://photomail.mail.yahoo.com" target="_blank">Use Photomail to share photos without annoying attachments.

--
Regards,

ocean the one
(middle earth)

Re: LUTFEN OKUYUN

A. Murat Eren-2
On Tuesday 04 July 2006 08:14, Murat ALKAN wrote:
> Nedir bu yazı?

 Ne olabilir? Bilimden, ilimden, irfandan nasibini almamışları kandırmak için
altından kimbilir nasıl bir saçmalığın çıkacağı bir diğer Internet yalanı.

 Şundan ne farkı var: Bill Gates servetini dağıtıyor, fakat kesinlikle
servetinden pay almak isteyenlere veriyor, bu yüzden bu e-postayı en az 10
kişiye göndermelisiniz.

 Kesinlikle prim vermemek gerekli.

 A. Murat Eren
 http://cekirdek.pardus.org.tr/~meren/
 Pub Key ID: 0x527D7293
 http://meren.org/

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing