Quantcast

La baloto de 2011 pri la Estraro de la Vikimedia Fondaĵo

La baloto de 2011 pri la Estraro de la Vikimedia Fondaĵo

Lu Wunsch-Rolshoven - EsperantoLand
Saluton!

Chu iu el vi havas ideon, kiun elekti? Mi metis la demandon jam al
http://eo.wikipedia.org/wiki/Vikipedio:Diskutejo#Baloto_por_la_konsilio_de_la_fonda.C4.B5o_Wikimedia_Foundation

Estas tempo ghis la 12-a de junio.

Chion bonan

Lu

--

-------- Original-Nachricht --------
Betreff: La baloto de 2011 pri la Estraro de la Vikimedia Fondaĵo
Datum: Tue, 07 Jun 2011 16:10:46 +0000
Von: Jrgoma <[hidden email]>
An: Lu Wunsch-Rolshoven <[hidden email]>

Kara Lu Wunsch-Rolshoven,

Bv. akcepti miajn ekskuzojn por ĉi tiu trudo sed mi deziras sciigi al vi, ke malfermiĝis la balotado por elekti tri membrojn por la Estraro de la Vikimedia Fondaĵo.

Bv. scii, ke laŭ via historio pri kontribuoj vi rajtas baloti.

Amike salutas vin,
Joan Ramon Gomà i Ayats

Instrukcioj por baloti:

Por baloti, vi devas decidi unue la kandidatojn laŭ prefer-ordo kaj atribui numeron al ĉiu kandidato. Numero 1 estas por tiu(j) unue preferata(j), numero 2 por tiu(j) due preferata(j) kaj tiel plu. Por ĉiu pozicio eblas elekti tiom da kandidatoj kiom vi deziras.

Cele al havigi kriterion pri kiu estas kaj kion opinias ĉiu kandidato, vi povas konsulti kaj lian/ŝian prezenton kaj liajn/ŝiajn respondojn al la demandoj formulitaj de la elektantoj:

http://meta.wikimedia.org/wiki/Board_elections/2011/Candidates/eo (Esperanto)
http://meta.wikimedia.org/wiki/Board_elections/2011/Candidates/Questions/1
http://meta.wikimedia.org/wiki/Board_elections/2011/Candidates/Questions/2

Specife, por Esperanto:
http://meta.wikimedia.org/wiki/Board_elections/2011/Candidates/Questions/2#Stateless_languages_chapters_.2F_Esperanto
Respondoj kaj demandoj ne estas tradukitaj.

Post elekti la ordon laŭ kiu vi deziras klasifiki la kandidatojn vi iru al la balotejo:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Especial:SecurePoll/vote/200 (Se vi ankoraŭ ne faris, bv. ensaluti en via Vikipedia konto)

Klaku sur „Iru al balot-servilo”.

Nepre atentu, ĉar kandidatoj aperas senorde. Finfine, bv. kontroli, ke vi ĝuste enmetis prefer-numeron por ĉiu kandidato.

--

Lu Wunsch-Rolshoven

EsperantoLand
Internaciaj ferioj

Novjara Renkontigho (NR)
Novjara Internacia Semajno (NIS)
PRINTEMPE
Internacia Kongreso (IK)
SOMERE

http://www.esperantoland.org

Re: La baloto de 2011 pri la Estraro de la Vikimedia Fondaĵo

CasteloBranco
Mi apogas la kandidateco de Joan Gomà. Li estas estro de kataluna asocio
por vikipedio.
Ni partoprenas en laborgrupo por plibonigi projektojn en lingvoj kiel la
kataluna, la okcitana, la aragona, la baska, ktp. La grupo proponas la
uzon de Esperanto kiel laborlingvo. Mi, Arno kaj Guillem Sevilla (el la
Kataluna Esperanto-Asocio) ĉeestis en la unua renkontiĝo, post invito de
Joan Gomà. En la venonta Vikimanio de Israelo, ni prezentos la projekton
en Esperanto.

Mi pensas ke estas bona ideo por ni elekti estraranon kiu respektas la
lingvan diversecon.

CasteloBranco

Em 08/06/2011 17:17, Lu Wunsch-Rolshoven escreveu:

> [...]

Re: La baloto de 2011 pri la Estraro de la Vikimedia Fondaĵo

Dankon! Kaj chu iu havas ideon por kandidato du kaj tri? Au chu la
shancoj por Gomà estos pli grandaj, se oni elektas nur lin kaj neniun
alian? (Mi ne detale provis kompreni la elektosistemon...)

Lu

--

Am 09.06.2011 05:04, schrieb CasteloBranco:

> [...]

SOMERE

http://www.esperantoland.org

Re: La baloto de 2011 pri la Estraro de la Vikimedia Fondaĵo

Marek Blahus
Saluton Lu kaj ceteraj (ĉar mi ne ofte uzas tiun ĉi grupon, mia antaŭa
respondo en tiu ĉi fadeno ial ne trafis ĝin):

Mi tiam skribis:

> mi ĵus komentis en la diskutejo, opinias ja grava baloti kaj laŭ
> propra impreso rekomendas subteni Joan Gomà (kaj eventuale pliajn
> kandidatojn) kiu havas plurajn malsamajn rilatojn al la
> esperanto-komunumo kaj ja eĉ jam montris iumaniere iniciaton rekte en
> esperanto alparolante la esperantistojn kaj amplekse respondante en
> la pribalota retejo al la demandoj kiuj povus ilin interesi.
>
> Legu detalojn en mia kontribuo en la diskutejo.

Miajn pliajn kandidatojn (du - sed ja ne ekzistas limigo pri kvanto) mi
ankaŭ menciis tie - temas pri Capsot kaj Sj, kiuj ankaŭ favore sin
esprimis pri nia afero kaj/aŭ kies kunlaboremon pri aferoj al ni
simpatiaj menciis Joan Gomà.

Se oni voĉdonas nur por unu kandidato, tio signifas ke oni preferas
lin/ŝin al la ĉiuj ceteraj kandidatoj, inter kiuj mem oni estas
indiferenta. Se oni voĉdonas por pliaj kandidatoj, oni metas ilin en
siaj preferoj en konkretan ordon. Tamen, la Schulze-metodo laboras nur
kun la preferoj ĉiam de unu kandidato al alia kaj kalkulas la kvanton de
homoj kiuj tiel preferas -- sekve, se oni markas preferojn ĉe pliaj
kandidatoj, tio neniel malavantaĝigas la unuan kandidaton kompare kun la
situacio kiam oni markas preferon nur por tiu unu.

Marek Blahuš (Blahma)

Je 2011-06-09 08:29, Lu Wunsch-Rolshoven skribis: