Lastaj tagoj por stipendio por Vikimanio

Lastaj tagoj por stipendio por Vikimanio

Michal Matúšov
Saluton!

Jam post 2 tagoj, je la 9a de Januaro 23:59, fermiĝos petoj por stipendio
por Vikimanio! Vikimanio, kiu ĉi-jare okazos en bela montara vilaĝo en
Italio, estas kiel UK de vikimedia mondo (tamen, pli orientita por
plispertiĝado pri movadaj temoj). Partoprenante vi unuflanke plispertiĝas
pri diversaj projektoj kaj tendencoj en vikimedio, aliflanke distriĝas kun
homoj de tuta mondo kaj dum kulturaj programeroj (la vikia maniero).

Tamen, ĉefa lingvo de Vikimanio estas la angla kaj regado de ĝi estas
kondiĉo por ricevi stipendion.

Pliaj informoj: https://wikimania2016.wikimedia.org/wiki/Scholarships/eo

Amike
KuboF

Re: Lastaj tagoj por stipendio por Vikimanio

Glavkos Xaon
Saluton kara KuboF,
                                mi jam sendis mian peton. Cxu iu alia
esperantisto partoprenos al Vikimanio 2016?

--
PGP fingerprints:

C797 D3DC EF91 5D23 FC2A  183B 2CA2 2F23 632B 5866

Re: Lastaj tagoj por stipendio por Vikimanio

Michal Matúšov
Estus bona pli granda partopreno!
En 2014 ni havis (malgrandan) renkontiĝon de Esperantistoj kaj mi ŝatus ĝin
havi denove. Se venus pliaj membroj de ELiSo, ni povus havi ankaŭ
Eaperantan budon por informi pri ni.
Amike
Dňa 7.1.2016 9:20 používateľ "Glavkos Xaon" <[hidden email]> napísal:

> [...]
> PGP fingerprints:
>
> C797 D3DC EF91 5D23 FC2A  183B 2CA2 2F23 632B 5866

Re: Lastaj tagoj por stipendio por Vikimanio

Бехрузбек Очилов
Saluton!

Mi eble partoprenos.

Kore, Bekhruzbek OCHILOV

--
PGP fingerprints:

C797 D3DC EF91 5D23 FC2A  183B 2CA2 2F23 632B 5866

Re: Lastaj tagoj por stipendio por Vikimanio

Juan Sebastian Quintero Santacruz-2
Mi kaj mia frato sendis niajn petojn por Vikimanio. Mi opinias ke la propono pri budo estas bonega! Espereble ni povos renkontiĝi dum Vikimanio.

Am(er)ike
Ĥŭanĉjo

Amerika Komisiono de UEA