Lego Star WarsII

Panu Lappalainen
Terve. Minä kirjoitin monta tuntia Lego Star Wars II:sta. Tallensin
otsikot: Ikäsuositus pettää ja Juoni. Sitten kirjoitin monta tuntia
otsikolla: Parannuksia Lego Star Warsista. Kun yritin tallentaa se sanoi
että joku toinen oli kirjoittanut yhtä aikaa ja kaikki kirjoittamani
katosi enkä löytänyt historiasta muuta kuin otsikot: Ikäsuositus pettää
ja Juoni. Miten näin voi käydä? Mitä tein väärin? Tunnukseni on muuten
sw-f. Odotan vastausta sillä en halua tulevaisuudessa käyvän näin.

Re: Lego Star WarsII

Iiro Laiho
Panu Lappalainen wrote:

> [...]
> ja Juoni. Miten näin voi käydä? Mitä tein väärin? Tunnukseni on muuten
> sw-f. Odotan vastausta sillä en halua tulevaisuudessa käyvän näin.

Jos teet johonkin artikkeliin aikaavievän muutoksen, voit ensin listä
artikkelin alkuun mallineen {{Työn alla}}. Oma versiosi on muokkaussivun
lopussa olevassa laatikossa.

—Iiro Laiho

Re: Lego Star WarsII

Antti Kolari