Lekko off-topic - nie ma w menu na Commons linku do uploadu...

Lekko off-topic - nie ma w menu na Commons linku do uploadu...

Tomasz Ganicz
Hej,

Nie wiem czy to tylko ja tak mam, ale właśnie zauważyłem, że na
Commons nie mam linku w menu do "ładuj plik". Jak zmienię język
interfejsu na angielski to normalnie mam link "upload file" tam gdzie
zawsze, ale w polskim interfejsie on wziął i zniknął... Dokładnie to
znikła w menu cała sekcja dla kontrybutorów. Piszę tu, bo nie ma zdaje
się listy dyskusyjnej dla polskich commonsowców...

Re: Lekko off-topic - nie ma w menu na Commons linku do uploadu...

Jakub K.
Potwierdzam.

Plushy

2013/2/5 Tomasz Ganicz <[hidden email]>:

> [...]
> http://www.cbmm.lodz.pl/work.php?id=29&title=tomasz-ganicz

Re: Lekko off-topic - nie ma w menu na Commons linku do uploadu...

Zbigniew Czernik
W dniu 05.02.2013 01:18, Tomasz Ganicz pisze:

> [...]
> znikła w menu cała sekcja dla kontrybutorów. Piszę tu, bo nie ma zdaje
> się listy dyskusyjnej dla polskich commonsowców...

Zdecydowanie potwierdzam, na trzech przeglądarkach jest tak jak opisujesz.

Re: Lekko off-topic - nie ma w menu na Commons linku do uploadu...

Marek Mazurkiewicz
W dniu 5 lutego 2013 01:39 użytkownik Zbigniew Czernik
<[hidden email]> napisał:

> Zdecydowanie potwierdzam, na trzech przeglądarkach jest tak jak opisujesz.
>
> Pozdrawiam

Potwierdzam. Linux; mozilla firefox - w wersji pl nie ma, w wersji eo jest

Re: Lekko off-topic - nie ma w menu na Commons linku do uploadu...

Bartosz Dziewoński
No fakt. Najprostszym rozwiązaniem byłoby chyba skopiowanie https://commons.wikimedia.org/wiki/MediaWiki:Sidebar do https://commons.wikimedia.org/wiki/MediaWiki:Sidebar/pl , ale jeśli to działało wcześniej, to raczej zapytałbym ichnich techników, jak to było zrobione.

--
Matma Rex

Re: Lekko off-topic - nie ma w menu na Commons linku do uploadu...

Daniel ~ Leinad
W dniu 5 lutego 2013 09:17 użytkownik Matma Rex <[hidden email]> napisał:
> [...]
> https://commons.wikimedia.org/wiki/MediaWiki:Sidebar/pl , ale jeśli to
> działało wcześniej, to raczej zapytałbym ichnich techników, jak to było

Takie rozwiązanie nigdy nie działało, wygląda na jakiś problem
parsowania strony. Podawanie swoich przeglądarek i OS nie pomoże ;)

--
Daniel // Leinad

Dnia 5 lutego 2013 Matma Rex napisał:

> [...]
> to działało wcześniej, to raczej zapytałbym ichnich techników, jak to było zrobione.

Coś jest chyba nie tak z CSS, bo link w wersji polskiej wciąż tam
jest po wyłączeniu styli, ale normalnie nie jest wyświetlany.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd * http://swiatczytnikow.pl :)