Lep how-to za reklamiranje na wiki

Sasa Stefanovic
http://www.draganvaragic.com/weblog/index.php/933/da-li-zelite-vasu-firmu-na-wikipediji/

--
Саша Стефановић
site: http://djevrek.blogspot.com/
mail: [hidden email]
icq: 137936207

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Nikola Smolenski
Саша Стефановић wrote:
> http://www.draganvaragic.com/weblog/index.php/933/da-li-zelite-vasu-firmu-na-wikipediji/

Blago nama :(

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Milos Rancic-2
On Tue, Feb 10, 2009 at 11:08, Nikola Smolenski <[hidden email]> wrote:

> Blago nama :(

Ono gde se slazem sa Davidom Gerardom sa en.wp jeste da je nas cilj
upravo da ishendlamo takve i od njih napravimo saradnike. To sto ce
neko zastupati ovo ili ono uopste ne treba da nas se tice sve dok
postuje nasa pravila. Engleska Vikipedija se upravo izvestila u
hendlanju takvih.

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Slaven Kosanovic
Ко има времена да хендла кориснике
који се/или нешто рекламирају на
Википедији, само напријед. Што се мене
тиче, сваки текст који не одговара
стандардима излагачких текстова какви
треба да буду енц. чланци, или је кршење
аут. права неког сајта на мрежи, иде у
корпу за смеће уз образложење
кориснику који га је послао. Такође,
треба да постоје неке границе
релавнтности, јер енциклопедија није
директоријум свих предузећа без
разлике и њихових услуга и/или
производа.

На страну да се неријетко ради о кршењу
ауторског права, јер се обично ради о
преписци текста са сајта предузећа. Ми
нисмо видовњаци да знамо да ли особа
која шаље текст, уједно посједује и
ауторско право над њим, односно треба
нам писмени доказ или дозвола, што је
дужан да прибави онај који шаље такав
текст на Википедију.

На нашим просторима, писменост око
теме ауторског права и вјештанама
комуникације, нарочито када су у
питању излагачки, енциклопедијски
текстови, је прилично ниска, за разлику
од енглеског и неких других европских
говорних подручја... Такође наши људи
су склони да се врло брзо наљуте, ако им
се упуте било какве примједбе, ма како
да се сроче.

El 10/02/2009, a las 11:14, Milos Rancic escribió:

> [...]
> neko zastupati ovo ili ono uopste ne treba da nas se tice sve dok
> postuje nasa pravila. Engleska Vikipedija se upravo izvestila u

Драган Сатарић
Хеј, па мени се текст допао.

У ствари ... желите ли текст о себи на Википедији .... па научите прво да радите и доприносите ...

Ово је у ствари права ствар. Ко послуша цео савет ће бити веома користан, а верујем да ће његов текст о фирми, макар и о својој рођеној, бити користан.

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Mihajlo Andjelkovic
Шта се бре наврзли на нас. :) Прво она "лепота" у Политици, а сад ово. :)

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Драган Сатарић
Нисам читао Политику :(

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Marko Kalinic
http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/Ko-patrolira-Vikipedijom.lt.html

2009/2/10 Dragan Sataric <[hidden email]>
Нисам читао Политику :(

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Mihajlo Andjelkovic

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Aleksandra Ravas
Kako li će Metodije da preživi konstataciju da Nikolu "mnogi smatraju „prvim čovekom srpske Vikipedije""?!?

2009/2/11 Aleksandra Ravas <[hidden email]>

> Kako li će Metodije da preživi konstataciju da Nikolu "mnogi smatraju „prvim čovekom srpske Vikipedije""?!?

Ако те баш интересује, већ се изјаснио на гореспоменутој вики-страни. :)

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Slaven Kosanovic
Па фино се Никола изрекламиро... Те
”први”, те ”најплоднији писац
одредница”, те предједник извршног
одбора задужбине... :)

Никола,  добро си ти збарио ову
Терезу... :)

Хехехе...

El 10/02/2009, a las 23:53, Mihajlo Anđelković escribió:

> Ако те баш интересује, већ се изјаснио
> на гореспоменутој вики-страни. :)

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Драган Сатарић
Никола, шмекеру ..... :)

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Ana Mladenović
Јаооо, већ видим Дејана како сече вене... :)
--
Ana
visit http://picasaweb.google.com/anapi87

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Slaven Kosanovic
Eto ja sam iskoristio tamo prostor u komentarima da lansiram jednu pozitivnu poruku i pozovem sve dobronamjerne da pomognu u izgradnji slobodne enciklopedije na srpskom jeziku. (komentar br. 12)

Misllim da zle i komentare sa negativnom energijom treba ignorisati...

Ima jedna stvar koja me onako kopka, a to je da pored vec 6 godina postojanja Vikipedije na srpskom, ogromna vecina naseg javnog mnjenja (mislim na srpsko govorno porucje u cjelini) u stvari ne shvata, ili shvata vrlo slabo, sta je to Vikipedija, kako se razvija, cemu Vikipedija i sl.

Mozda ne bi bilo lose da opet ozivimo prisustvo u nasim medijima, da se pokusaju organizovati neke konferencije na univerzitetima, ali i srednjim skolama, lokalnim kulturnim centrima, pokusamo da skupimo neke novce za stampanje letaka, ali i da osnujemo neki portal sa forumom izvan Vikipedije, gdje bi se pisalo o Vikipediji, radile razne analize pokrivenosti razlicitih oblasti... Ukratko neka vrsta propagandnog portala...

Slaven

El 11/02/2009, a las 22:26, Ana Mladenovic escribió:

[...]

Само си потакао нови талас провокација Славене. Више им није доста
вређање него почињу и да лажу, и то врло провидно. Очигледно желе
некога да усисају у дијалог. :)

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Горан Анђелковић
Ако хоћете да вас цене почистите прво пред својом кућом. Превише је
оник који су били па отишли, а они који су од њих чули шире итекако
лошу рекламу. Ја сам јто чак и овде начуо.

Свако добро

Re: Lep how-to za reklamiranje na wiki

Slaven Kosanovic
Ne zam šta da kažem... Jesam li ja nešto propustio? Koliko vidim
tamo iza mene idu samo dva komentara, i to jedan osobe koju Vikipedija
ni ne interesuje (Rada Uskokovic) i drugi Pokija Pedjića koji nije
slago ali je promašio projekat. To sa Radomirom Putnikom se desilo na
engleskoj viki. Vidjeti istoriju članka tamo na en: viki...

Osim toga i iz prethodnih komentara se može vidjeti, da mnogi ljudi
kada pričaju o Vikipediji, prije svega misle na englesku... Zorana
koja je postovala prije mene govori o nekim adminitratorima sa
engleske Viki. Dijaspora priča o holandskoj, Rade i art o bosanskoj,
jedino Slobodan iz Beča i Danko, kritikuju srpsku. Sa Dankom se u
jednom dijelu slažem, tj, imamo dosta članaka koji su lošeg
kvaliteta i to je fakat. Ali jasno je da on u stvari ne razumije šta
je Vikipedija. Slobodan iz Beča fura neki svoj antipravoslavlje stil i
očigedno je da nam takvi ni ne trebaju.

Jedino je Erazmo objektivno kometarisao (prvi komentator).

Slaven

El 12/02/2009, a las 11:56, Mihajlo Anđelković escribió:

> Само си потакао нови талас
> [...]

Pa ne treba da nas cijene likovi koji sire laznu propagandu o primanju
para od nekakvih izmisljenih NGO, kao Veljko ili mozda Verlor :) npr.
Takodje ne moze se dozvoliti da na Vikipediji svako pise svoju verziju
istorije i onako kako mu volja. Postoje pravila uredjivanja i ko ne
moze da ih prihvati, mi tu nista ne mozemo. Na nasim prostorima ni
strucnjaci nisu u stanju da pisu objektivno udzbenike iz istorije za
ucenike osnovnih i srednjih skola, a kako onda da se sloze obicni
ljudi, kojima istorija nije profesija. Ne znam da li je neko gledao
OKO na RTS-u, prije par sedmica, gdje je tema bila upravo ta, tj kako
svaki narod bivse JU pise svoju istoriju ignorisuci postojanje drugih
pored i oko njega.