Letnji sastanci

Filip Maljković
Doslo je vreme da se razgovara o tome kada (o)drzati sastanke tokom
letnjeg perioda, kada je po pravilu u DOB-u previse vruce. Prvi takav
sastanak bi bio odrzan u nedelju, 13. jula, sa pocetkom u 17h. Samo je
pitanje lokacije. Sto se mene tice, sve jedno je gde se sastanak
odrzava, ali pozeljno je da to bude ugostiteljski objekat na lokaciji u
centru grada. Da li neko ima neki predlog?

Da podsetim (ili obavestim), svojevremeno smo sastanke drzali u kafani
Domovina (ubrzo potom zatvorena i pretvorena u kafic Speak Easy), kafani
Tramvaj, oko koje se, po poslednjim informacijama koje imam (a nisu bas
mnogo sveze) gradi nesto, pa se sva nalazi u skelama. Dalje, par puta
smo se sastajali na Adi i moram priznati da je to bilo prilicno fino
(ali to je bilo pre tri godine). Isli smo i u Novi Sad par puta (pa
pretpostavljam da ce Vojvodjani i posetioci Egzita moci tokom ovih
nekoliko dana da se sastanu jednom). Bilo je tu jos nekoliko lokacija
(koje smo samo jednom posecivali), kao i odlasci u necije stanove (sto
pretpostavljam da sada isto ne bi imalo mnogo smisla). Mozda bi neki
kafic u centru koji nije skup kao mnoga fensi mesta (Costa Cafe,
Greenet, Grand Pleasure itd) dosao u obzir.

Naravno, ako ste i dalje zainteresovani za DOB, mozemo i tamo :)

I, naravno, ukoliko nema puno odziva sada za nedelju, ne moramo ni da
odrzimo sastanak. Ali, s obzirom da Nevena, Nikola i ja putujemo na
Vikimaniju 15. jula...

Pa bih voleo da cujem vase (da, i tvoje... da, da, ti sto ovo citas)
misljenje :)

Poz,
Filip

Re: Letnji sastanci

aco brajkovic
Pa jel ima sastanka sutra ili ne i gde? čisto da znam, jer imam i druge planove.

Током 10.7.08., Filip Maljkovic <[hidden email]> је написао:

aco brajkovic wrote:
> Pa jel ima sastanka sutra ili ne i gde? čisto da znam, jer imam i
> druge planove.

To bih i ja voleo da znam. Ovako, ja bih dosao samo kad bi se sigurno
odrzao sastanak. A evo informacija koje imam za druge ljude:
Goran ce mozda doci, Kale verovatno, Nikola verovatno, Lampica
najverovatnije, Dejan sigurno. Kad bi mi ljudi potvrdili, pa makar i van
liste, pa da odgovorim na kraju dana da li ce biti sastanka ili ne.

Fili

Re: Letnji sastanci

Filip Maljković
Ok, nakon duzeg dogovaranja na IRC-u, zakljucili smo sledece:
sastacemo se u 17h u parku Manjez (izmedju Kralja Milana, Nemanjine,
Resavske i Svetozara Markovica) i to u nekom hladu ispod SKC-a. Tu cemo
cekati neko kratko vreme i krenuti u kratku potragu za pogodnim kaficem.
Ko ne moze da stigne na vreme, neka me pozove ili posalje SMS, pa cu mu
objasniti gde se nalazimo. Do kad planiramo da ostanemo? Pa, dokle god
imamo o cemu da pricamo, a da nije previse kasno (jer, plasim se, uvek
imamo o cemu da pricamo), ali ne verujem da cemo ostati duze od 9. Ko ne
moze da dodje... ne zna sta propusta :P

Za one koje ne znaju, zaboravili su ili ih mrzi da traze, moj broj
telefona je 063/832-999-5

Pa se vidimo sutra. :)

poz
Filip

Re: Letnji sastanci

Mihajlo Andjelkovic
Почели и ви по кафићима као Бугари. ;-)

2008/7/13 Filip Maljkovic <[hidden email]>:

> [...]
> moze da dodje... ne zna sta propusta :P
>
> Za one koje ne znaju, zaboravili su ili ih mrzi da traze, moj broj

Re: Letnji sastanci

Дејан Методије

Dakle prijatelji!

sastanka će u nedelju biti u nedelju 21. septembra u 14.30! Na istom mestu. Jovan i ja ćemo doći ako bude dovoljno zainteresovanih, pa vas molim  da samo odgovorite da li dolazite. Ali odgovorite pod stvarno. Zapisnik ću pisati ja, a biće kao u mom dnevniku. (Filip se već oduševio time, mada nisam baš siguran da li je bilo od srca)...

Odgovarajte, nemojte me iskulirati. :)
Hvala!!!!
Metodicar

Re: Letnji sastanci

Filip Maljković
Naravno da je bilo od srca. Da se lepo provedete i da procitam
zanimljiv izvestaj (mada to ne zavisi od samog sastanka, vec od
DMetodija)! :)

poz,

2008/9/17 Дејан Методије <[hidden email]>:

> [...]
> pisati ja, a biće kao u mom dnevniku. (Filip se već oduševio time, mada
> nisam baš siguran da li je bilo od srca)...

Re: Letnji sastanci

Duska Radosavljevic

 necu doci

> Date: Wed, 17 Sep 2008 21:38:39 +0300
> From: [hidden email]
> To: [hidden email]
> Subject: Re: [Wikimediasr-l] Letnji sastanci
>
> Naravno da je bilo od srca. Da se lepo provedete i da procitam
> zanimljiv izvestaj (mada to ne zavisi od samog sastanka, vec od
> DMetodija)! :)
>
> poz,

Get more out of the Web. Learn 10 hidden secrets of Windows Live. Learn Now

Re: Letnji sastanci

Duska Radosavljevic

nedolalzim

Date: Wed, 17 Sep 2008 20:33:49 +0200
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: [Wikimediasr-l] Letnji sastanci

[...]

Want to do more with Windows Live? Learn "10 hidden secrets" from Jamie. Learn Now

Re: Letnji sastanci

aco brajkovic
Ja ću verovatno navrnuti, al pri kraju (ako stignem pošto ću imati obaveze do 17-18h). Do kada će trajati sastanak?

Током 17.9.08., Duska Radosavljevic <[hidden email]> је написао:

nedolalzim

Date: Wed, 17 Sep 2008 20:33:49 +0200
From: [hidden email]
To: [hidden email]

[...]

Want to do more with Windows Live? Learn "10 hidden secrets" from Jamie. <a onclick="return top.js.OpenExtLink(window,event,this)" href="http://windowslive.com/connect/post/jamiethomson.spaces.live.com-Blog-cns!550F681DAD532637!5295.entry?ocid=TXT_TAGLM_WL_domore_092008" target="_blank">Learn Now

Re: Letnji sastanci

Јован Вуковић
Вероватно до пола 7 као и прошли пут. Мислим да почиње у пола 3.

Re: Letnji sastanci

Sanja Stanisic
Dragi prijatelji,
Evo i mene! (nisam se udavila, niti su me pojele ajkule, iako je ovih
dana nestasica mladica voljnih da budu hrana okeanskim stvorenjima..)
;)
Pokusacu da se dokotrljam na sastanak u nedelju!
Ljubac,
Sanja

Re: Letnji sastanci

Ana Mladenović
Ja da se javim da ne dolazim. :( Nisam u Beogradu zvanicno do 12. oktobra, pa ako 12.10. bude sastanak, vidimo se tada. Ako ne, onda... kada bude. :-)

Re: Letnji sastanci

Aleksandra Ravas
I ja da se javim da je ovaj put mala šansa da ću moći da dođem....

Aleksandra

Re: Letnji sastanci

Драган Сатарић
Има шансе да дођем.