Linki do Krajowego Rejestru Sądowego

Marcin Cieslak-3
Wygląda na to, że nie działają linki do "nowego" systemu KRS.

Przygotowałem stronę zastępczą, przekierowałem szablony

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Linki_do_Krajowego_Rejestru_S%C4%85dowego

i zapraszam na stronę dyskusji.

Wysłałem również zgłoszenie do obsługi serwisu.

//Saper

Re: Linki do Krajowego Rejestru Sądowego

Tomasz Ganicz
Zastanawiam się, czy na dane z KRS nie działa raczej ustawa o KRS. W
UDIP jest artykuł, że w zakresie zasad udostępniania UDIP działa tylko
na te dane, których zasady dostępu nie są zdefiniowane w innych
ustawach.

Trzeba by się IMHO odnieść w tym liście bezpośrednio do ustawy o KRS a
nie do UDIP w związku z tym.

A w ustawie o KRS jest art. 8 - który stwierdza o jawności KRS, ale
dostęp musi być zapewniany tylko za pośrednictwem Centralnej
Informacji - zaś szczegółowe warunki tego dostępu określa stosowne
rozporządzenie.

http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20112971760&min=1

Także z tego wszystko IMHO ciężko będzie wywieść obowiązek KRS w
zakresie udostępniania trwałych linków do poszczególnych wpisów,
tudzież wymuszenie zniesienia captchy :-)