★ Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii, Tomasz napisał do Ciebie wiadomość

★ Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii, Tomasz napisał do Ciebie wiadomość

Tomasz
Tomasz napisał do Ciebie wiadomość

Nadawca i treść wiadomości będą widoczne tylko dla Ciebie i możesz je skasować w każdej chwili. Możesz odpisać na wiadomość używając komunikatora. Jeśli chcesz przeczytać wiadomość, kliknij ten link:
http://eu1.badoo.com/0352065856/in/cPZS1UV5m0E/?lang_id=59&g=57-0-4&m=63&mid=52aa4e6600000000003b000002babb66007045b30094

Jeśli link nie działa, skopiuj go i wklej na pasek adresu przeglądarki. E-mail jest częścią procesu dostarczania wiadomości od Tomasz. Jeśli otrzymałeś go przez pomyłkę, po prostu go zignoruj. W najbliższym czasie wiadomość zostanie usunięta z systemu.
Dziękujemy,
Zespół Badoo

Otrzymałeś ten e-mail od Badoo Trading Limited (adres do korespondencji poniżej). Jeśli nie chcesz otrzymywać wiadomości od Badoo proszę kliknij tutaj, aby zrezygnować:https://eu1.badoo.com/impersonation.phtml?lang_id=59&email=wikipl-l%40lists.wikimedia.org&block_code=2d8844&m=63&mid=52aa4e6600000000003b000002babb66007045b30094&g=0-0-4.

Badoo Trading Limited jest spółką zarejestrowaną w Anglii i Walii, CRN CN 7540255 i biurem zarejestrowanym pod adresem Media Village, 131 - 151 Great Titchfield Street, London, W1W 5BB.

Re: ★ Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii, Tomasz napisał do Ciebie wiadomość

/
| Tomasz napisał do Ciebie wiadomość

Też dostaliście taką wiadomość z Badoo? Trzeba to Badoo wywalić.

J(E)

Re: ★ Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii, Tomasz napisał do Ciebie wiadomość

Paweł Marynowski
W dniu 13 grudnia 2013 07:05 użytkownik Dorożyński Janusz (4-webd) <

Mam nadzieję, że wywaliłem (chociaż inni pewnie też kliknęli w link
usuwania subskrypcji).

--
Paweł Marynowski

Re: ★ Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii, Tomasz napisał do Ciebie wiadomość

anwar2@o2.pl
też wywaliłem ale dopiero za 3 razem administrator kpił sobie to i ja zakpiłem z niego
Dnia 13 grudnia 2013 10:45 Paweł Marynowski &lt;[hidden email]&gt; napisał(a):
W dniu 13 grudnia 2013 07:05 użytkownik Dorożyński Janusz (4-webd) &lt;
[hidden email]&gt; napisał:
&gt; | -----Original Message-----
&gt; | From: [hidden email] [mailto:wikipl-l-
&gt; | [hidden email]] On Behalf Of Tomasz
&gt; | Sent: Friday, December 13, 2013 1:02 AM
&gt; | To: [hidden email]
&gt; /
&gt; | Tomasz napisał do Ciebie wiadomość
&gt;
&gt; Też dostaliście taką wiadomość z Badoo? Trzeba to Badoo wywalić.
&gt;
Mam nadzieję, że wywaliłem (chociaż inni pewnie też kliknęli w link
usuwania subskrypcji).

Re: ★ Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii, Tomasz napisał do Ciebie wiadomość

Marcin Cieslak-3

> Mam nadzieję, że wywaliłem (chociaż inni pewnie też kliknęli w link
> usuwania subskrypcji).

To administrator listy powinien na stałe dopisać domenę do filtru,
nie ma co klikać w linki zawarte w takich mailach, to tylko
pogarsza problem.

//Saper