Lista piłkarzy, których profile z Wikipedii należałoby zweryfikować

Lista piłkarzy, których profile z Wikipedii należałoby zweryfikować

Piotr Gackowski
Wiem że to żart raczej, ale można się przypatrzeć tym profilom

http://www.zczuba.pl/zczuba/1,90957,8180146,Lista_pilkarzy__ktorych_profile_z_Wikipedii_nalezaloby.html

Po tym, jak Zagłębie Lubin dało się nabrać  kolesiowi z fantazją, warto
zastanowić się, czy to jedyny przypadek w dziejach Ekstraklasy, kiedy
Wikipedia okazała się mniej wiarygodnym źródłem informacji, niż
dziadek-kombatant, czy matka-nauczycielka.
--
          PMG
      BORN TO READ

Re: Lista piłkarzy, których profile z Wikipedii należałoby zweryfikować

Tomek Gazeta.pl
Vladimir Sladojević chyba nie jest ency, bo przy WP:PILKA w najwyższym
poziomie ligowym miałby 9 meczy za Górnika, 1 za Rużomberk i 4,5 meczu
za Ptuj, a więc ledwie 14,5 - czyli poniżej 15.

Można bez bólu wywalić.

Elfhelm

W dniu 27 lipca 2010 23:02 użytkownik PMG <[hidden email]> napisał:

> [...]
> Wikipedia okazała się mniej wiarygodnym źródłem informacji, niż
> dziadek-kombatant, czy matka-nauczycielka.

=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Lista pi=B3karzy, kt=F3rych profile z Wikipedii nale=BF=a=B3oby zweryfikowa=E6?=

Adamt

"Polish Wikipedia mailing list" <[hidden email]> napisał(a):
> [...]
 > poziomie ligowym miałby 9 meczy za Górnika, 1 za Rużomberk i 4,5 meczu
 > za Ptuj, a więc ledwie 14,5 - czyli poniżej 15.

 Tomek nie naginaj :). Nie ma czegoś takiego w statystykach pół meczu . 30 min, 90 min, 2 min to rozegrany mecz w tabeli czyli miał 15 spotkań. Jak piłkarz rozegra 15 spotkań po 5 min to zaliczysz mu jedną połowę? Tak czy tak u nas kryteria mówia o 30 meczach i jest nie encyklopedyczny.

Adamt

> [...]

>  Tomek nie naginaj :). Nie ma czegoś takiego w statystykach pół meczu . 30 min, 90 min, 2 min to rozegrany mecz w tabeli czyli miał 15 spotkań. Jak piłkarz rozegra 15 spotkań po 5 min to zaliczysz mu jedną połowę? Tak czy tak u nas kryteria mówia o 30 meczach i jest nie encyklopedyczny.

Ale tu nie jest kwestia liczby minut tylko kwestia liczby meczy - te w
lidze słoweńskiej (62. w rankingu) liczą się jako pół - tak
przegłosowaliśmy :)

A więc jak byk - ma 14,5 spotkań

Ekiem ;)