Młodzi (a nawet bardzo) użytkownicy (???).

Młodzi (a nawet bardzo) użytkownicy (???).

kacproch22
Zauważyłem ostatnio coś ciekawego, a mianowicie dwoje młodych (choć młodszych ode mnie ledwo o 4-5 lat) użytkowników w wieku lat 8 i 9, a mianowicie http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Jasiek_8 i http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Klaudia_8
Niepokojące jest to, jakich edycji dokonują owi użytkownicy, a także to, że (może to prawda, a ja jestem niedzisiejszy) mając owe 8-9 lat znają (na intermediate i basic) angielski, znają doskonale słownictwo używane w grach komputerowych (w to jeszcze wierzę), muzyce i geografii oraz (najlepsze!) posiadają dużą wiedzę na temat mechanizmu Wiki. Ponadto, jako "swoje" określają artykuły, w których nie dokonali żadnej edycji lub edycje szczątkowe i bezsensowne (np. zamiana w artykule o Pułtusku infoboxu na zdanie "Zabytki Pułtuska to :" bez dalszego rozwinięcia).

Nie należy mieć do tych osób pretensji, jeżeli naprawdę mają tyle lat, ile podają. Jestem gotów w to uwierzyć, bo ich edycje nie wskazują na zamierzony wandalizm. Jednakże użytkownicy owi nie są chyba poinformowani zbyt dobrze o tym, co robią. Bratem tej Klaudii_8 jest http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Przemek_K
znacznie bardziej doświadczony Wikipedysta, więc może mógłby on coś powiedzieć siostrze?

Może się czepiam, szczególnie głupio w przypadku tego Jaśka_8, ale już taki ze mnie jest wredny typ, co niewiele młodszych od siebie tępi i tępi :P.

Pozdrawiam,
Gaspar van der Sar - Kacper Van Wallendael

Obserwowane

Juliusz Z
Dlaczego "obserwowane" wyświetla się domyślnie tylko ostatnich 12 godzin
i trzeba dodatkowo zmieniać to za każdym razem, jeśli chce się więcej
(ja potrzebuję domyślnie 3 dni wstecz)? Czy to jest gdzieś do ustawienia
w preferencjach (jeśli tak, to gdzie, bo przeszukałem i nie znalazłem)?

Julo

Re: Młodzi (a nawet bardzo) użytkownicy (???).

Juliusz Z
[hidden email] napisal dn. 26.01.06 15:07:

> [...]
>
>Pozdrawiam,
>Gaspar van der Sar - Kacper Van Wallendael

Coś kręcisz, koleżko. Tu:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedysta:Jasiek_8&limit=500&action=history
mamy dowód, że 1/3 albo i więcej edycji strony użytkownika Jasiek8
dokonałeś ty osobiście, w tym kilka pierwszych edycji z 10, 18 i 25
grudnia 2005, a wśród nich drugą i trzecią,kiedy powstał wpis:

    /|-/

    /|[[Grafika:Lexikon2 pol8 nik2.jpg|Brutalna prawda o Wikipedii
    :)|center|235 px]]/

    /|-/

    /| {{User pl}} /

    /|- /

    /| {{user en-1}} /

    /|-/

    /| '''[[Wikipedia:Wieża Specjalności|Wieża Specjalności]]'''/

    /|-/

    /| {{user geo}}/

    /|-/

    /| {{User games}} /

    /|} /

    / /

    /*/

    /Imie : Jasiek/

    / /

    /Nazwisko : K /

    / /

    /wiek : 8 lat/

.
Julo

Re: Młodzi (a nawet bardzo) użytkownicy (???).

blueshade
On Thu, 26 Jan 2006, Juliusz Z wrote:

> [...]

> dokonałeś ty osobiście, w tym kilka pierwszych edycji z 10, 18 i 25
> grudnia 2005, a wśród nich drugą i trzecią,kiedy powstał wpis:

ahem... julo...

ten mail był od

Gaspara vad der Sar
(http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Gaspar_van_der_Sar)

a nie od Przemek_K...

(którego edycje widnieją na stronie usera Jasiek_8)

oczywiście na tyle, na ile w ogóle przez e-mail da się jednoznacznie
określić tożsamość ;)

pozdrawiam,
   blueshade.

--
"Luckily, Butch saw the guy leap from the bridge and rushed over to save the
day. Somehow, a giant rubber band had gotten tangled around the poor fellow's

Re: Młodzi (a nawet bardzo) użytkownicy (???).

ajf-2
Cytowanie Juliusz Z <[hidden email]>:

> [...]
> powiedzieć siostrze?

> ze mnie jest wredny typ, co niewiele młodszych od siebie tępi i tępi :P.

Oba te konta to są bardziej pacynki PKdragona niż rzeczywiste konta. Sam
PKdragon jest chyba megalomanem, więc te konta też muszą tak wyglądać...

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedysta:Jasiek_8&limit=500&action=history

Julo gdzie ty tam widzisz edycje wikipedysty Gaspar van der Sar ?

Pozdrawiam
AJF/WarX

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz napisał(a):

> [...]
>
>(którego edycje widnieją na stronie usera Jasiek_8)
>
>oczywiście na tyle, na ile w ogóle przez e-mail da się jednoznacznie

Przepraszam... Pisałem tego maila tuż przed wyłączeniem komputera, przed
wyjściem z pracy. Po prostu spieszac sie nie zachowałem dostatecznej uwagi.

A co do meritum - zbanować wszystkich troje (Przemka, Jaska i Klaudie) i
finał. Przemka wpuścić za tydzień - o ile po czymś takim zechce wrócić.
I miec go na oku.

Julo