Mail-uri

Lucian Simionescu
De cand mi-am facut un cont pe site-ul wikipedia.ro primesc incontinuu mail-uri de la persoane necunoscute, care cred ca ma ocup de site sau ceva asemanator.BVa rog rezolvati urgent problema

Re: Mail-uri

Strainu
Primiti aceste mailuri pentru ca sunteti abonat la lista de discutii
[hidden email] . Abonarea nu se face automat, ci ati
facut-o dvs. la un moment dat. Daca doriti sa va dezabonati folositi
formularul din partea de jos a paginii
https://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo/wikiro-l

În data de 19 martie 2012, 17:19, Lucian Simionescu
<[hidden email]> a scris: