Maintenance for DB cluster s2 : Resetup of commons

Maintenance for DB cluster s2 : Resetup of commons

Marlen Caemmerer-3
Hello,

the copy of the commons database in the s2 database cluster is broken - it is missing tables.
I have to get a copy of commons, drop the old commons copy and reinsert it.

I will drop and reinsert it starting on

Friday, 13th Sept 7 pm UTC

Cheers
  Marlen/nosy

Re: Maintenance for DB cluster s2 : Resetup of commons

DaB.-4
Hallo Nosy,
Am 10.09.2013 22:38, schrieb Marlen Caemmerer:
> I will drop and reinsert it starting on
>
> Friday, 13th Sept 7 pm UTC

das ist etwas ungünstig weil z-dat-s2-b ein Linux-Host ist und ich den
zur dieser Zeit updaten möchte.

Ich kann gerne mit diesem Host anfangen, aber mein Fenster beginnt auch
erst um 21:00 MESZ.