Malfermita monpeto por traduka konkurso

Michal Matúšov
Saluton.

[pardonu sendadon al pluraj dissendolistoj]

Kiel mi informis antaŭ preskaŭ semajno en la dissendolisto de ELiSo,
enkadre de ELiSo mi organizas tradukan konkurson en Esperanta Vikipedio.

Mi malfermis monpeton ĉe la Fondaĵo Vikimedio por provizi premiojn por
venkontoj. La monpeto estas malfermita al publiko kaj precipe al viaj
rimarkoj, proponoj kaj komentoj ĉe
https://meta.wikimedia.org/wiki/Grants:PEG/UG_ELiso/Content_Translation_Campaign_2015

Nuntempe estas 3 organizantoj. Lunde mi listigos kampojn en kiuj ni aprezus
helpon.

Amike

--
KuboF Hromoslav (Michal Matúšov)

Re: Malfermita monpeto por traduka konkurso

Glavkos Xaon
Saluton kara,
                     kaj pardonu pro la malfrua respondo. Mi subtenas
<https://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Grants:PEG/UG_ELiso/Content_Translation_Campaign_2015&diff=14176707&oldid=14003387>
via monpeto en Meta  kaj eble mi partoprenos ankaux al la traduka konkurso.
Ne havos tro da tempo en Novembro cxar nia Vikimedia grupo en Grekio
organizas ankaux Foto Konkurso dum cxi Novembro
<https://meta.wikimedia.org/wiki/Grants:PEG/UG_GR/European_Science_Photo_Competition_Greece_2015>
kaj mi estas la cxefa organizanto.

          Do, sukceson al via monpeto kaj konkursa projekto!!!

                                                                  Amike,
Glavkos