Marta Buholc i dyskusja nt. {{ek}} i {{SdU}}.

Marta Buholc i dyskusja nt. {{ek}} i {{SdU}}.

kacproch22
Moim zdaniem w przypadkach takich jak Marta Buholc sprawa jest jasna - {{ek}} to normalne i naturalne wyjście, poza przypadkami, gdy nie wiemy, czy nie kasujemy czasem artykułu nt. osoby publicznej, a nie prywatnej.

Ale są też strony, co do których mam wątpliwości, co robić. Nie jestem administratorem, więc zazwyczaj w artykułach nieencyklopedycznych wstawiam na początku {{DoPracowania}}, a zazwyczaj po ponad miesiącu (jezeli artykuł nie zostanie poprawiony - {{SdU}}. Przypadek Marty Buholc jest ewidentny (a tak nawiasem to znam go tylko z Waszych postów, bo nie znalazłem tej strony na Wiki, nawet w usuniętych - może nie umiem szukać) i nie ma wątpliwości, że stronę należy skasować. Pytanie tylko, czy przez {{ek}} czy przez {{SdU}}.

Pozdrawiam,
Kacper Van Wallendael - Gaspar van der Sar