Medale i kolorowe tabelki

Przykuta
Podrzucam link do tabelki z medalowymi hasłami (na razie tylko biografie)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Ocena_i_poprawa_jako%C5%9Bci/Statystyki/biografie_medale_i_by%C5%82e_medale

To tak dla pokazania jaką mamy różnorodność w ocenionych, jako "featured", artykułach. Aby nie rozwalać tabelki, opis nagłówków częściowo dałem w przypisach.

Część spośród artykułów, które z powodu mankamentów przestały być medalowymi, ma po kilkadziesiąt przypisów (a jeden nawet prawie 200). Są wśród tych, którym medale pozostawiono, artykuły nie mające ani jednego przypisu (a w jednym takim są tylko 2 dopisane pozycje bibliograficzne).

Re: Medale i kolorowe tabelki

Karol Głąb
W dniu 2012-04-12 00:47, Przykuta pisze:
> [...]
>
> Część spośród artykułów, które z powodu mankamentów przestały być medalowymi, ma po kilkadziesiąt przypisów (a jeden nawet prawie 200). Są wśród tych, którym medale pozostawiono, artykuły nie mające ani jednego przypisu (a w jednym takim są tylko 2 dopisane pozycje bibliograficzne).

Taaaabelki! :-)

A na poważnie, to widać duży rozrzut, który o ile mnie nie dziwi, o tyle
te wydaje mi się, że te słabo uźródłowione artykuły przetrwały tylko
dlatego, że je przeoczono. Np. artykuł Jan Muskata technicznie rzecz
biorąc nie ma możliwości szybkiego zweryfikowania informacji, nawet jest
niemożliwe bez gruntownego przestudiowania wszystkich pozycji
bibliograficznych.

Po takiej rewizji trzeba małe sprzątanie urządzić:)

> [...]

> bibliograficznych.
>
> Po takiej rewizji trzeba małe sprzątanie urządzić:)

Część jest już na liście:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:PANDA/lista

Część z listy już przesunięto tutaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Propozycje_do_Artyku%C5%82%C3%B3w_na_medal#Odbieranie_medalu

Re: Medale i kolorowe tabelki

Peter Domaradzki
Dowcip polega na tym, że autorzy przychodzą i odchodzą. Klasycznymi
przykładami są Dragomir i Neferkare, którzy tworzyli w latach 2004-2006, po
czym odeszli zostawiając nam medale bez źródeł. Mam zbyt mało źródeł by
jednego czy drugiego poprawić, choć należałoby.

--
> Piotr 'Beliss' Domaradzki

Re: Medale i kolorowe tabelki

Anna Stanisławska
Halo , czytam i nie kumam -komunikujecie się szyfrem Wam
wiadomym,znacie się i pewnie Was nie dogonię ,ale dajcie szansę i
piszcie otwartym tekstem.Jestem początkująca , pozdrawiam

/
| Halo , czytam i nie kumam -komunikujecie się szyfrem Wam
| wiadomym,znacie się i pewnie Was nie dogonię ,ale dajcie szansę i piszcie
| otwartym tekstem.Jestem początkująca , pozdrawiam

Anno, więc tak:

Teoretycznie Dragomir i Neferkare to (byli) uczestnicy plwiki, choć pierwszy
z nich ma zarejestrowane tylko dwie edycje, a o drugim brak danych. Medale -
to skrótowa nazwa AnM - artykułów na medal (nazwa pompatyczna, postulowałem,
aby ją zmienić na sensowniejszą i zgodną z pierwowzorem angielskim -
artykuły wyróżnione) -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:AnM .

        Uszanowanie, Janusz "Ency" Dorożyński

Re: Medale i kolorowe tabelki

Paweł Zienowicz
Z naszego na polski...

Kiedyś mniej zwracaliśmy uwagę na podawanie źródeł w artykułach.
Artykuły pisane w latach 2004-2006 przez użytkowników o pseudonimach
Dragomir i Neferkare zostały wtedy uznane za wzorcowe - takie artykuły
nazywamy medalowymi. Te artykuły obecnie są trudne do poprawienia
(uzupełnienia źródeł), bo wymaga to dostępu do literatury
specjalistycznej, a nie wiadomo na podstawie jakich pozycji zostały
napisane.

W dniu 2012-04-17 14:53, Anna Stanisławska pisze:

> [...]
> wiadomym,znacie się i pewnie Was nie dogonię ,ale dajcie szansę i
> piszcie otwartym tekstem.Jestem początkująca , pozdrawiam

Dzięki za tłumaczenie ale i tak z bezsilności ....miło ,że
podejmujecie próbę , czuję się na marginesie użytkowania nowych
technologii . Pozdrawiam , dam sobie radę i w przyszłości pewnie
pouśmiecham się ze zrozumieniem...