Milian razy milion

Dorożyński Janusz (4-webd)
Taki fajny prostokącik widać niekiedy na samej górze -

.-----------------------------------------.
|  Liczba artykułów w Wikipedii (w mln).  |
|                                         |
| ( 14 milionów >      25 milionów )      |
._________________________________________.

Jak na encyklopedię, czyli teoretycznie miejsce ścisłych informacji to
kompromitacja.

A tak swoją drogą, skąd są pobierane te ogłoszenia i kto jest beztroskim
autorem ww. tekstu?

        Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński

Re: Milian razy milion

Powerek38
>A tak swoją drogą, skąd są pobierane te ogłoszenia i kto jest beztroskim
>autorem ww. tekstu?

Ogłoszenia są jednolite dla całego fundraisera - zostały napisane
"centralnie" (czyli pewnie przez kogoś z Fundacji), a zadaniem polskich
wikipedystów było tylko ich tłumaczenie. W innych projektach wyświetlają się
w innych językach, ale przekaz merytoryczny powinien być identyczny.
Generalnie jest to sprawa wykraczająca poza granice jednego projektu,
dlatego najlepiej rozmawiać o niej na Meta-Wiki.

Pozdrawiam!

Re: Milian razy milion

Przykuta

> [...]
> Generalnie jest to sprawa wykraczająca poza granice jednego projektu,
> dlatego najlepiej rozmawiać o niej na Meta-Wiki.

Już wczoraj Karol poprawiał

http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Fundraising_2009/core_messages/pl&curid=221118&diff=1728760&oldid=1726773

http://tinyurl.com/yfyvr6r

czeka na opublikowanie

Re: Milian razy milion

Wojciech Pędzich
Powerek38 pisze:

> [...]
> Generalnie jest to sprawa wykraczająca poza granice jednego projektu,
> dlatego najlepiej rozmawiać o niej na Meta-Wiki.

Ogłoszenia tego typu, centralne dla wszystkich projektów Wikimedia,
tłumaczone są na Meta:

http://meta.wikimedia.org/wiki/Fundraising_2009/core_messages

i po polsku

http://meta.wikimedia.org/wiki/Fundraising_2009/core_messages/pl

Te ogłoszenia tłumaczył wstępnie Poli, szlifowałem ja i wygładzało kilka
jeszcze osób.

Wojtek

Re: Milian razy milion

/
/
| Te ogłoszenia tłumaczył wstępnie Poli, szlifowałem ja i wygładzało
| kilka jeszcze osób.

Jasne, przy tłumaczeniu nie było wiadomo jaki będzie obrazek, czyli
rozjechało się nie nam.

        Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński

Re: Milian razy milion

Daniel ~ Leinad
> czeka na opublikowanie

Jakby ktoś mi dał znać, to bym to od razu poprawił.

Są też inne zmiany, ale fajnie jeśli jeszcze inni spojrzą zanim zacznę
zmieniać... http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Fundraising_2009/core_messages/pl&diff=prev&oldid=1726773

Leinad

Re: Milian razy milion

Daniel ~ Leinad
Oczywiście te "mln" już poprawione, ale musi minąć kilkadziesiąt minut
zanim zmiany będą widoczne.

Leinad

Re: Milian razy milion

szwedzki
Wojciech Pędzich pisze:

> Te ogłoszenia tłumaczył wstępnie Poli, szlifowałem ja i wygładzało kilka
> jeszcze osób.

Jak tam zajrzałem, było mnóstwo rzeczy do poprawy i już status zielony,
oznaczający koniec poprawek - następnym razem w razie czego dajcie znać
na priva Maire, Magalii, Awersowemu czy choćby mnie przed ostatecznym
klepnięciem.

szw.

Re: Milian razy milion

Wojciech Pędzich
szwedzki pisze:

> [...]
> oznaczający koniec poprawek - następnym razem w razie czego dajcie znać
> na priva Maire, Magalii, Awersowemu czy choćby mnie przed ostatecznym

Rzeczy które wiszą na wiki Fundacji

http://wikimediafoundation.org/wiki/Support_Wikipedia/pl

mogę poprawiać na żywo, bo mam konto, już zresztą co nieco tam
podłubałem, thx Wiktoryn.

Wojtek