Moderator başvuru

TrAndroGamer
Merhaba;
Türkiye için bir yetki talebim mevcuttur. Türkiyede bilinçli ve tecrübeli internet kullanıcılarına iş imkanı sağlamadığı için eğer imkan ve ihtiyaç varsa makul bir maaş karşılığı Wikipedia kadrosunda yer almak istiyorum. Saygılarımla.

Re: Moderator başvuru

Sefa Y
Merhaba,

Kaç para düşünüyorsunuz maaş için? :)

Sent from my phone📱

16 Oca 2020 Per 00:48 tarihinde TrAndroGamer <[hidden email]> şunu yazdı:
[...]

Murat Tepebaşılı
Saygın Yetkili;

A - Nereden uydurduğunuzu bilmiyorum ancak Wikipedia'ya moderatörlük başvurum olmadı ve olamaz da.

B - Sözgelimi Gazetecilik - Vikipedi  sayfasındaki gibi gazetecilği olmadığı biçimde siyasi kukla kimliğiyle tanıtan, uyduruk yalan yanlış bilgilerle dolu Wiki'ye moderatör hiç olmam. Oradaki tanımlamanın gazetecilikle ilgisi yoktur;

C - Yalan bilgiler vermek için okulundan mezun gazeteci olmadım ve değilim.

Gazeteciliğin yolu  Wikipedia ile kesişemez.