Na marginesie POV-ów

Gemma-8
Tak sobie pomyślałem, może nie ja pierwszy, czy nie byłoby dobrym rozwiązaniem
zrobienie na Wikipedii tego co w Sejmie, znaczy zarejestrowania oficjalnych
lobbystów?

Jest sobie np. panienka pracująca w znanej dużej firmie w dziale marketingu,
monitorująca artykuły związane z jej korporacją, albo jakiś kolo będący
asystentem posła. Rejestrują się i jest OK. Nie dość, że się ujawnią, to będą
pierwszą instancją w poprawianiu/naprawianiu/dbaniu o neutralność artykułów,
którymi się opiekują.

Beno

Re: Na marginesie POV-ów

Jakub K.
Czemu mieliby dbać o neutralność? No i czemu mieliby się ujawniać? Żadnych
przywilejów nie będzie.
Nikomu nie zabraniamy się rejestrować ale też nie możemy nikogo zmusić.

Plushy

2013/3/21 Gemma <[hidden email]>

> [...]
> będą
> pierwszą instancją w poprawianiu/naprawianiu/dbaniu o neutralność

Re: Na marginesie POV-ów

Tomasz Ganicz
W dniu 21 marca 2013 19:38 użytkownik Jakub K. <[hidden email]> napisał:
> Czemu mieliby dbać o neutralność? No i czemu mieliby się ujawniać? Żadnych
> przywilejów nie będzie.
> Nikomu nie zabraniamy się rejestrować ale też nie możemy nikogo zmusić.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

;-)

Re: Na marginesie POV-ów

Gemma-8
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

To nie była ironia, a ujawnienie się takiego lobbysty mogłoby być dla danej
firmy swoistym certyfikatem jakości - Zobaczcie, jesteśmy oficjalnie, nie boimy
się krytyki, służymy pomocą.

Beno