Nagroda PTI dla Wikipedii

Tomasz Ganicz
Doszły mnie na GDJ kuluarowe słuchy, że na XXV Jesiennych Spotkaniach PTI:

http://www.xxv.jesienne-spotkania-pti.org/

organizacja ta planuje przyznanie Wikipedii nagrodę za innowacyjność.
W związku z tym będzie potrzebna osoba, która w imieniu społeczności
Wikipedii odbierze tę nagrodę. Jak wiadomo, mamy wśród nas
aktywnego bardzo członka PTI i zarazem aktywnego Wikipedystę - czyli
Janusza Dorożyńskiego (Encego) , który i tak będzie na tych spotkaniach, myślę
że najprościej i najlogiczniej będzie jako on to odbierze.  Żeby nie
było jednak tak,
że ktoś potem pisał, że Ency samozwańczo utytułował się naszym reprezentantem,
prosiłbym, żeby się wypowiedzieć, czy to będzie OK i ew. zaproponować
innego kandydata.

Re: Nagroda PTI dla Wikipedii

Paweł Zaręba
Ja popieram Encego i wydaje mi się, że nie ma potrzeby delegowania kogoś
innego w opisanej przez Ciebie sytuacji.

Pozdrawiam

Paweł Pablo000 Zaręba

W dniu 14 września 2009 09:19 użytkownik Tomasz Ganicz
<[hidden email]>napisał:

> [...]
> reprezentantem,
> prosiłbym, żeby się wypowiedzieć, czy to będzie OK i ew. zaproponować

dr Paweł Zaręba
ROTO-FRANK Okucia Budowlane Sp. z o.o.
tel: +48 696 403 921
[hidden email];
[hidden email];

Re: Nagroda PTI dla Wikipedii

Też sądzę, że chociaż to bardzo miło ze strony Polimerka, że zapytał nas o
zdanie, to sytuacja jest bardzo jasna i Ency jest zupełnie oczywistym i
naturalnym wyborem.

<[hidden email]>napisał:

> [...]
> reprezentantem,
> prosiłbym, żeby się wypowiedzieć, czy to będzie OK i ew. zaproponować

masti-2
W dniu 14.09.2009 09:19, Tomasz Ganicz pisze:

> [...]
> prosiłbym, żeby się wypowiedzieć, czy to będzie OK i ew. zaproponować

myślę, że to jest oczywisty kandydat.

masti

Re: Nagroda PTI dla Wikipedii

szwedzki
W dniu 2009-09-14 12:25, masti pisze:

> myślę, że to jest oczywisty kandydat.

Pytanie, czy ze względu na działalność w PTI odebranie nagrody dla
Wikipedystów nie będzie dla Janusza krępujące (na zasadzie "sam sobie")
i może się na to nie zgodzić - jeśli nie, to nie widzę żadnych przeszkód.

szw.

W dniu 14 września 2009 12:37 użytkownik szwedzki <[hidden email]> napisał:

> Pytanie, czy ze względu na działalność w PTI odebranie nagrody dla
> Wikipedystów nie będzie dla Janusza krępujące (na zasadzie "sam sobie")
> i może się na to nie zgodzić - jeśli nie, to nie widzę żadnych przeszkód.

Twierdzi, że to nie będzie dla niego problemem.

W dniu 2009-09-14 13:16, Tomasz Ganicz pisze:

> Twierdzi, że to nie będzie dla niego problemem.

No to luz, jak najbardziej za.

szw.

<[hidden email]> napisał:

> [...]
> prosiłbym, żeby się wypowiedzieć, czy to będzie OK i ew. zaproponować

Całkowicie naturalny wybór, i ja również go popieram.

Re: Nagroda PTI dla Wikipedii

Potwierdzam, że mając placet też z tej listy mogę odebrać dyplom, aczkolwiek
chętnie bym to zrobił u boku Tomasza jako pewnie obecnie najstarszego
wikistażem widocznie bardzo aktywnego wikipdianina i do tego prezesa
stowarzyszenia, więc gdyby znalazł czas na pojawienie się w Mrągowie 13
października, to byłoby fajnie (ale to tylko opinia). Puszczę jeszcze tę
informację do Kawiarenki. Natomiast dyplom oczywiście należy przekazać do
przechowania stowarzyszeniu, dlatego też napiszę na listę stowarzyszenia.

        Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński

Re: Nagroda PTI dla Wikipedii

Tomasz Ganicz
W dniu 15 września 2009 11:16 użytkownik Dorozynski Janusz

Nie dam niestety za bardzo rady - to jest bodaj wtorek - a ja mam już
prawie wyczerpany urlop za ten rok i trzymam parę dni jeszcze na takie
wyjazdy, które są absolutnie konieczne. Może ew. ktoś inny z długim
stażem by się zgłosił? Przykuta, Szwedzki np ? Albo np: aktualny
przewodniczący KA ?

/
| Nie dam niestety za bardzo rady - to jest bodaj wtorek - a ja mam już
| prawie wyczerpany urlop za ten rok i trzymam parę dni jeszcze na takie
| wyjazdy, które są absolutnie konieczne.

Zrozumiałe, ale zapytać należało :-)) .

| Może ew. ktoś inny z długim stażem by się zgłosił? Przykuta, Szwedzki np ?

| Albo np: aktualny przewodniczący KA ?

Właśnie, to jak wywołani do tablicy? :-))

        Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński

Re: Nagroda PTI dla Wikipedii

Bukaj
W dniu 16 września 2009 21:11 użytkownik Dorozynski Janusz
<[hidden email]> napisał:

> Właśnie, to jak wywołani do tablicy? :-))

Co do aktualnego przewodniczącego KA, to w dniu 13 października będzie
on już byłym przewodniczącym KA :). Wybory kończą się za kilka dni i
nowy skład KA wybierze nowego przewodniczącego - wtedy ewentualnie
można będzie mu zadać to pytanie, ktokolwiek to będzie. Tak czy siak
ja i tak nie dałbym rady w tym terminie jechać do Mrągowa.

Jakub

/
> [...]
| można będzie mu zadać to pytanie, ktokolwiek to będzie. Tak czy siak
| ja i tak nie dałbym rady w tym terminie jechać do Mrągowa.

Ok.

> [...]

> Zrozumiałe, ale zapytać należało :-)) .

> Właśnie, to jak wywołani do tablicy? :-))

Dla mnie dość daleko, ale tak naprawdę - to jeszcze nie mam planu na ten semestr. Jak nikt się chętny nie zgłosi, to pokombinuję :)

/
| Dla mnie dość daleko, ale tak naprawdę - to jeszcze nie mam planu na
| ten semestr. Jak nikt się chętny nie zgłosi, to pokombinuję :)

Ptj się zgodził pojechać, ale może i Ty bez względu na to się zdecydujesz?
Będzie wtedy nas banda trojga :-)) .

        Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński