Newestpages og TopTenPages fremkommer som et link og ikke en liste

Newestpages og TopTenPages fremkommer som et link og ikke en liste

Jan Carsten Andreasen
Jeg er ret ny på Wiki og har meget lidt erfaring, derfor vil jeg spørge om følgende:

Fredag i sidste uge fik jeg lavet en forside med nyeste og mest læste artikler. http://www.videnomnorddjurs.dk/index.php?title=Forside
I dag har jeg så været ved at ændre nogle ting, og pludselig virker de 2 extensions ikke længere. De optræder som et link i stedet for at blive vist rigtigt.

Koden er:
{|
|-
! Nyeste artikler !! Mest læste
|-
| {{Special:Newestpages/-/10}} || <TopTenPages offset="1"/>
|}

Jeg har også prøvet bare at have denne <TopTenPages offset="1"/> alene på siden med samme (dårlige) resultat.

Jeg har ikke rettet noget vedrørende de 2 extensions, så jeg forstår ikke hvad der er sket. Har prøvet at åbne på en anden pc, for at se om der lå noget i min cache på arbejdspc.

Håber I har en ide om hvad det kan være, eller hvordan jeg får det tilbage igen.

Med venlig hilsen
Jan Carsten Andreasen

Re: Newestpages og TopTenPages fremkommer som et link og ikke en liste

Finn Årup Nielsen
Hej Jan,

Kan det være noget med dansk/engelsk? Har du ændret sprogindstillingerne?

Dine extensions synes at være installeret:

http://www.videnomnorddjurs.dk/index.php?title=Speciel:Version

Denne side vises ok:

http://www.videnomnorddjurs.dk/index.php?title=Speciel:Nyeste_sider/-/10

Mon så den hedder {{Speciel:Nyeste_sider/-/10}} ?

Jeg er ikke bekendt med de extensions, så det er lidt af et skud.

mvh
Finn

On 03/11/2015 02:09 PM, Jan Carsten Andreasen wrote:

> [...]
>
> Håber I har en ide om hvad det kan være, eller hvordan jeg får det tilbage igen.

Finn Årup Nielsen
http://people.compute.dtu.dk/faan/

Re: Newestpages og TopTenPages fremkommer som et link og ikke en liste

Finn Årup Nielsen
Hej Jan,

TopTenPages står med "Release status: unstable" så jeg ville nok ikke
bruge den.

https://www.mediawiki.org/wiki/Extension:TopTenPages

> [...]

Finn Årup Nielsen
http://people.compute.dtu.dk/faan/

Re: Newestpages og TopTenPages fremkommer som et link og ikke en liste

Godmorgen Finn

Tak for dit svar - jeg har godt set at status er unstable.

Problemet er at den har virket og andre arkiver bruger også denne extension (jeg er blevet den anbefalet)

Vi vil gerne have en oversigt over de 10 mest læste artikler og de 10 nyeste

Men hvis du har en anden der kan bruges i stedet, vil jeg gerne høre

Med venlig hilsen
Jan Carsten Andreasen
Webansvarlig og Arkivassistent
Grenaa Egnsarkiv