No coz

Jaroslaw Zielinski
No coz, w swietle dzisiejszej blokady Elfhelm
<http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Elfhelm> wydaje mi sie, ze
moja obecnosc na konferencji jest zbedna. Wikipedia nie wydaje mi sie
forum do dyskusji, raczej do spelniania zachcianek administratorow.

Jaroslaw Zielinski

Re: No coz

Dnia 8 kwietnia 2009 Jaroslaw Zielinski napisał:

> [...]
> moja obecnosc na konferencji jest zbedna. Wikipedia nie wydaje mi sie
> forum do dyskusji, raczej do spelniania zachcianek administratorow.

Cytując relację Ency'ego z konferencji rosyjskich WIkimediów:
http://pl.wikimedia.org/wiki/Relacja_z_konferencji_Moskwa%272008

 Pierwsze  wystąpienie  „Ocena  Wikipedii”  miało  być  sensacyjnym, a
 podobno  nawet  miało  go  nie  być. Zgłosił się z nim zablokowany na
 zawsze   uczestnik  Serebr,  uznawany  za  przedstawiciela  opozycji,
 głównie wobec adminów. Na konferencji pojawił się, co zresztą zostało
 przez  jedną  adminkę, Anastazję Lwową (Stasię), ocenione jako wielki
 pozytyw i skłonność opozycji do dialogu ( :-)) ). Serebr w tej części
 wypowiedzi,  którą  jeszcze  słyszałem (udawałem się na okrągły stół)
 postawił  mocne  tezy: na ruwiki zwykli autorzy są nie tylko obiektem
 bezlitosnego  wyzysku,  ale  co  więcej, są obiektem znęcania się nad
 nimi  przez  adminów.  Dlatego  część  zwykłych autorów chce stać się
 adminami, czyli przejść z klasy wyzyskiwanej do klasy wyzyskiwaczy.

Nic nowego pod słońcem. :-) Tylko o wyzysku jeszcze nie było mowy...

Robert Drózd
wikipedia : http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd
e-mail    : rdrozd/at/sgh.waw.pl
blogi     : www.webaudit.pl/blog * vroobelek.iq.pl * biblijny.blox.pl

Re: No coz

Tomasz Ganicz
W dniu 8 kwietnia 2009 22:01 użytkownik Robert Drózd
<[hidden email]> napisał:

> [...]
>  nimi  przez  adminów.  Dlatego  część  zwykłych autorów chce stać się
>  adminami, czyli przejść z klasy wyzyskiwanej do klasy wyzyskiwaczy.

Tak czy owak, w imieniu organizatorów konferencji w Jadwisinie
uprzejmie proszę zdecydować się jednoznacznie co do chęci wzięcia
udziału w konferencji w charakterze prelegenta, gdyż organizatory do
15 kwietnia zamierzają sporządzić ostateczny plan konferencji i
rozesłać go uczestnikom.

Re: No coz

Jaroslaw Zielinski
Robert Drózd wrote:

> [...]
>  adminami, czyli przejść z klasy wyzyskiwanej do klasy wyzyskiwaczy.
>
> Nic nowego pod słońcem. :-) Tylko o wyzysku jeszcze nie było mowy...

Nie widze tu zadnego znecania. Ale ban za dyskusje nad ksztaltem
Wikipedii... to fascynujace. Przyjechalbym ale Elfhelm pewnie nie
bedzie, wiec dyskusja nad tym jak to "egularny trolling, złośliwe wpisy
na temat innych użytkowników, brak zapoznania się z zasadami mimo próśb,
kompletny brak dobrej woli i chęci współpracy" przeszkadza w edycji
Wikipedii z podobno jego dziedziny, ktore sa w oplakanym stanie,
odlwecze sie w czasie.

Ale oczywiscie nie zamierzam przestac edytowac Wikipedii. Byloby to
przeciwko zasadom samej Wikipedii, szkoda ze administratorzy ich nie
rozumieja.

Jaroslaw Zielinski

Re: No coz

Jaroslaw Zielinski
Tomasz Ganicz wrote:
> [...]
> udziału w konferencji w charakterze prelegenta, gdyż organizatory do
> 15 kwietnia zamierzają sporządzić ostateczny plan konferencji i
A nie uwazasz to za lekko bezsensowne dzis?

Jaroslaw Zielinski

Re: No coz

Tomasz Ganicz
W dniu 8 kwietnia 2009 22:14 użytkownik Jaroslaw Zielinski
<[hidden email]> napisał:
> A nie uwazasz to za lekko bezsensowne dzis?

To już Pana wybór i Pana decyzja.

Re: No coz

Paelius
> A nie uwazasz to za lekko bezsensowne dzis?

Skoro za prostsze uważa Pan ciągłe wypowiedzi mające podkopywać
działalność projektu, niż współuczestniczenie w przekazywaniu wiedzy
(nie wnikam tutaj w jej merytoryczną jakość).
Ale przyznam, ciekawy byłem Pana wystąpienia.
PA

Re: No coz

picus-viridis
> [...]
> moja obecnosc na konferencji jest zbedna. Wikipedia nie wydaje mi sie
> forum do dyskusji, raczej do spelniania zachcianek administratorow.

Pan traktuje Wikipedię jako swe poletko doświadczalne. Jako prosty ściślak nie znajduję innych wytłumaczeń.

Picus viridis