Nochrichtebrief ( neudütsch: Niuslätter )

Nochrichtebrief ( neudütsch: Niuslätter )

Manuel Schneider [Everything Open]
Solly zämme!

Scho wiedr isch e Wuche umme gange... mit dem Fiirdig un em verlängerte
Wucheend schneller wi mers dänkt het.

Letschti Wuche hets jo e längere Brief vo mir geh wägem Träffe z'Oberrotwiil
wo viel gschafft un beschlosse worde isch.
E baar Sache hämmer mittlerwiili au agfange, e huffe stoht abr numme uffem
Babir un isch no nit aagfange worde. Usserdäm han i no e baar neui Sache für
Euch:

* Lokalisierig vo MediaWiki:
Bim MediaWiki han ich syt geschtert e Entwicklerzuegang un komischi Wärkzüg
uffeme finnische Dienstrechner wo no langsamer isch wi d'Wikipedia. I muess
mi dört inefinde, ha abr aagfrange unseri ganze Übrsetzige dört z'importiere
un z überschaffe.
http://www.alemannisch.net/index.php/Lokalisierig:Status#MediaWiki

* Spickzettel:
Vom Arne Klempert han i erfahre, dass d Elian d Originaldateie het. I frog si
wenn i si sieh un übrsetz des, damit mer des bis zuem Wikipedia-Dag z'Züri am
17. Juni hän.

* Brofil:
Isch liegebliebe. I ha e baar chleini Änderige gmacht, abr s isch no lang nit
fertig. Wär guet, wenn me uns do mol verstärkt drum kümmere chönnte, no
chönne mer des no z'Züri verdeile.

* Sprochkarte:
Isch nüt bassiert - schicket mer halt mol Euer Material. Wenn ihr chei Scanner
hend, ich ha sowas.

* Houptsyte / Portal:
De Melancholi het uffem Stammtisch gschriibe, dass es e Wärkstatt für d
Houptsyte git wo alli dra bastle un hlfe chönne. Es neus Konzept gits abr
nonig.
http://als.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Stammtisch/Houptsytvorschlag

* Kontaktsyte:
Isch au no nüt gloffe, sell stell i abr mol wäge de andere Sache wo grad laufe
hinte dra.

* Neologisme:
Wie mer besproche hän, han i mol e Lischte aagfange. S het e weng Diskussione
geh wiil mänggi nit mit de Vorschläg iverstande sin - änderet un erwiiteret
eifach. I ha au mänggi Wörter dinne wo nit unbedingt Neologisme sin sondern
Wörter, wo mer eifach sunnsch nümme so benutzt, wo s abr schad isch öbbis
ussem Hochdütsche z übertrage.
http://als.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Neologismen

* Admin:
Scho Aafang Wuche bin i drmit überrascht worre, dass ich di erwiiterte
Benutzerrächt kriegt ha. I dank vielmols fürs Vertraue.

No zwei Internetzsytene wo n'i gfunde ha un guet find odr Euch eifach empfähle
wott mol kritisch dri z'luege:

* Alemannisch für Linguiste:
http://www.linguist.de/reese/Laender/familie/alemannisch.html

* E Badner z'Mainz - i chenn de Kerli, dä studiert Sprochwüsseschaft, dä sotte
mer uns mol schnappe:
http://www.badnerinmainz.de.vu/

Vieli Gruess,

Manuel