Nova administranto - LiMr

KuboF Hromoslav
Ekde la 1a de Julio 2019, ĉe la Esperanta Vikipedio servas nova
administranto - LiMr.
Kiu li estas kaj kion li faras en la Vikipedio? Jen, eksciu en la suba
intervjueto:

* Kiu vi estas (ekz. profesio ktp)? De kie vi venas / kie vi loĝas?
- Mi loĝas en Ĉeĥio, proksime de Uherské Hradiště. Mi laboras kiel
programisto kaj datumbazisto en retbutiko.

* Kial vi ekpartoprenis en Vikipedio? Kio motivigis / konvinkis vin?
- Mi ŝatas scion kaj mi ŝatas legi Vikipedion. Do mi volas reciproki ion al
Vikipedio. Mi volas helpi plej bone. Al Esperanta Vikipedio mankas spertaj
uzantoj kiuj utiligas robotojn. Kaj mi robotojn povas uzi. Mi ŝatas vidi,
ke robotoj faras tedan laboron, do homoj povas fari veran krean laboron.

* Kial vi decidis servi kiel administranto?
- Ofte mi faris diversajn redaktojn de sistemaj kategorioj kaj ŝablonoj,
sed mi ne havis administrajn rajtojn, kio komplikis la laboron. Poste mi
decidis servi kiel administranto.

* Kio estas viaj sekvaj planoj pri Vikipedio kaj Vikimedio?
- Mi havas du planojn pri Vikipedio:
1) Fari milojn da unufojaj specialaj laboroj per milionoj da robotaj
redaktetoj.
2) Plibonigi senfine ĉiujn artikolojn per unu tre inteligenta roboto.

Dankon al LiMr pro lia preteco servi en la rolo de administranto!
KuboF Hromoslav

Re: Nova administranto - LiMr

Szilvási László
Tre bone, gratulon, sed volonte ni legus ankaŭ la plej gravan, lian
nomon! :-)  Kiu estas tiu LiMr?

Amike,

Szilvási László

---------------

_2019-07-09 14:32 időpontban KuboF Hromoslav ezt írta:_

> [...]
> _ 2) Plibonigi senfine ĉiujn artikolojn per unu tre inteligenta roboto._
>
> _ Dankon al LiMr pro lia preteco servi en la rolo de administranto!_

Re: Nova administranto - LiMr

KuboF Hromoslav
Saluton László!

LiMr preferis ne publikigi sian civitanan nomon. Fakte, tio estas sufiĉe
kutima en multaj Vikipedioj kaj laŭ mi, lia agado esta pli grava ol la nomo.

Amike
KuboF Hromoslav

Dňa so, 13. júl 2019 20:06 Szilvási László <[hidden email]>
napísal(a):

> [...]
>
> Szilvási László

> _2019-07-09 14:32 időpontban KuboF Hromoslav ezt írta:_

Dankon KuboF, tamen mi havas alian opinion. Kaŝi la veran nomon signifas
kvazaŭ li hontas pro siaj agoj... Mi preferas la publikecon ankaŭ ĉe
vikipedioj.

Amike,

Szilvási László

_2019-07-14 10:39 időpontban KuboF Hromoslav ezt írta:_