Quantcast

Nova cxefpagxo

Arno Lagrange-2
Karaj, lau sugesto de Lu mi ekuzas la dissendoliston por la diskutado:
Estas penoj plibeligi la Cxefpagon vidu http://eo.wikipedia.org/wiki/%C4%88efpa%C4%9Do/Nova_aspekto
Tamen la afero ne multe progresas;
Mi proponas ke ni rapide balotu por difinitaj proponoj en difinitaj tagoj.

Proponoj estas listigitaj  en la menciita pagxo.
Cxiu balotu donante numeron de 1 (preferata) gxis 7 (malplej preferata) al la diversaj proponoj.

La baloto okazu de la 6-a gxis la 15-a de septembro 2008.

Al la preferata propono povus esti faritaj sxangxoj lau klare esprimitaj preferoj pri :
- kasxebleco de sekcioj
- arangxo de la sekcioj en la pagxo.

 Arno Lagrange

Re: Nova cxefpagxo

Fajro
2008/9/4 Arno Lagrange <[hidden email]>:
> Karaj, lau sugesto de Lu mi ekuzas la dissendoliston por la diskutado:

Bonege,
lastatempe mi ne havis tempon por vikipediumi, sed mi legas la
retposxtojn cxiutage.
Dankon

--
△ ℱajro △