Nowa wiki :] - www.podatki.gov.pl

Michał Buczyński
Zapewne wiele z Was przynajmniej słyszało już o nowej polskiej wiki
:) - serwisie rządowym www.podatki.gov.pl opartym na MediaWiki.

Na razie administratorzy nie do końca chyba czują system - zamiast
np. zabezpieczyć odpowiednie strony proszą czerwonym drukiem o
nieedytowanie przestrzeni nazw szablon, kategoria, etc.

Z drugiej mało co można edytować, użytkownicy są nieco
ubezwłasnowolnieni - coś a la startujące WikiNews. A i do czytania
mało jest co.

Osobiście będę obserwował nowy pomysł naszej administracji - czy
zginie niekochany z braku bodźców czy będzie jednak kwitł. Sam
prosiłbym o kontrole, czy informacje o licencjach są podane.

Pozdrowionka,
a.m.

Re: Nowa wiki :] - www.podatki.gov.pl

Tomasz Maciejewski
Dnia 20-01-2006 o 20:44:45 Aegis Maelstrom <[hidden email]> napisał:

> Zapewne wiele z Was przynajmniej słyszało już o nowej polskiej wiki
> [...]

Jak dla mnie to strzał w dziesiątkę!

PS. Czy im się mod_rewrite zespuł, że nie ma www.podatki.gov.pl/wiki/Hasło
? ;p

Pozdrawiam,
Ponton

Re: Nowa wiki :] - www.podatki.gov.pl

ajf-2
Cytowanie Aegis Maelstrom <[hidden email]>:

> [...]
> np. zabezpieczyć odpowiednie strony proszą czerwonym drukiem o
> nieedytowanie przestrzeni nazw szablon, kategoria, etc.
Hehehe

Za jednym rzutem powstało kilkaset kategorii i szablonów, więc zablokowanie
wszystkiego jest dosyć karkołomnym zadaniem :(

> Z drugiej mało co można edytować, użytkownicy są nieco
> ubezwłasnowolnieni - coś a la startujące WikiNews. A i do czytania
> mało jest co.

To jest system do tworzenia propozycji zmian w systemie podatkowym, więc co
szanowny kolega chciałby tam zmieniać ?

> Osobiście będę obserwował nowy pomysł naszej administracji - czy
> zginie niekochany z braku bodźców czy będzie jednak kwitł. Sam
> prosiłbym o kontrole, czy informacje o licencjach są podane.

Znaczy jakie informacje o licencjach ?

Pozdrawiam
AJF/WarX

> [...]

> Za jednym rzutem powstało kilkaset kategorii i szablonów, więc
zablokowanie
> wszystkiego jest dosyć karkołomnym zadaniem :(

Ee.. trochę czasu w robocie i zrobione.

A jeśli się nie chce ręcznie, można pewnie botem? :)

> To jest system do tworzenia propozycji zmian w systemie
podatkowym, więc co
> szanowny kolega chciałby tam zmieniać ?

Więcej swobody.
Jakieś informacje o obecnym systemie podatkowym.

Informacje o zasobach. O technikaliach.
Jakaś sensowna strona główna i strony pomocy... :)
Na razie to mało zachęcające jest. Jak ta pani Ziuta
pięćdziesięciaparolatka z biura podatkowego ma się w tym
zorientować? Mało user friendly (nasza pedia nie jest w tym
najmocniejsza, a ich wiki - szkoda gadać. :) )

> Znaczy jakie informacje o licencjach ?

Choćby mediawiki.
Teraz jest link do mediawiki.org i fajnie będzie, jak tak pozostanie.

Nie wiem też, czy zasady dystrybucji Mediawiki nie życzą sobie jakiś
dokładniejszych informacji o programie.

Pozdrowionka,
a.m.