Nowe artykuły o sztuce w polskiej Wikipedii - zakończenie konkursu Europeana Art History

Nowe artykuły o sztuce w polskiej Wikipedii - zakończenie konkursu Europeana Art History

Marta Malina Moraczewska-2
Hej Wszystkim :-)

Zakończył się konkurs i akcja Europeana Art History -
https://www.wikidata.org/wiki/Wikidata:Europeana_Art_History_Challenge

W imieniu organizatorów tego międzynarodowego konkursu dziękuję serdecznie
wszystkim uczestnikom!

W polskiej Wikipedii w ramach akcji powstało 31 nowych artykułów po polsku
o obrazach, rysunkach i manuskryptach z europejskich kolekcji, takich jak
autoportret Albrechta Dürera -
https://pl.wikipedia.org/wiki/Autoportret_w_futrze; "Ostatnie spojrzenie na
Anglię" Forda Madoxa Browna -
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ostatnie_spojrzenie_na_Angli%C4%99 czy
"Pocałunek" Francesco Hayeza -
https://pl.wikipedia.org/wiki/Poca%C5%82unek_%28Hayeza%29. Do Wikidanych
dodano ponad 100 etykiet i opisów.

Ze wszystkimi nowymi artykułami możecie zapoznać się na tej stronie:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:GLAM/Muzeum_Narodowe_w_Warszawie/Europeana_Art_History_Challenge#Lista_wszystkich_artyku.C5.82.C3.B3w_.2F_List_of_all_new_articles

Gorące podziękowania dla wszystkich uczestników!

Marta Malina

Re: Nowe artykuły o sztuce w polskiej Wikipedii - zakończenie konkursu Europeana Art History

Marta Malina Moraczewska-2
Zapomniałam o jeszcze jednej ważnej informacji: Najaktywniejszym
uczestnikiem akcji pisania nowych artykułów o sztuce europejskiej był
AdamT. Jako zwycięzca lokalnej akcji, otrzyma drobne upominki od
współorganizatorów konkursu. Dziękujemy za zaangażowanie i gratulujemy
świetnych artykułów!

Marta

: