Quantcast

Ny facebookbild

Jan Ainali
Hej!

Jag har funderat på om vi kan hitta en mer bättre omslagsbild på vår Facebooksida. Är det någon som har några tips? Bilden behövara minst 851x315 pixlar.

--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv "Medlemsavgift, namn, adress och epost")

http://se.wikimedia.org

Re: Ny facebookbild

Anders Wennersten-2
Min favorit är
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hembygdens_helg_2012_02.JPG
Anders

Jan Ainali skrev 2013-03-29 16:32:
[...]

Sophie Österberg

Vad är bättre tänker du?

/Sophie

(skickat ifrån en alldeles fantastisk Android)

Den 29 mar 2013 16:32 skrev "Jan Ainali" <[hidden email]>:
[...]

Ole Palnatoke Andersen-2

2013/3/29 Sophie Österberg <[hidden email]>

[...]

http://palnatoke.org * @palnatoke * +4522934588

Re: Ny facebookbild

Jan Ainali
Jag vet inte exakt vad som är bättre, men snön känns ju inte så upplyftande just nu. Vad är en bra bra presentation av föreningen? Det behöver inte vara en bild på någon av våra aktiviteter, det kan ju vara en abstrakt stämningsbild eller en snygg illustration.

--

On 29 mar 2013 16:41 "Sophie Österberg" [hidden email] wrote:

> [...]

> Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
> "Medlemsavgift, namn, adress och epost")

Re: Ny facebookbild

Jan Ainali
Tack Ole, jag tror inte att Axel är svår att övertyga om att släppa den söta bilden :) Men helt klart, det behöver ju vara en bild som är helt fri eller där vi kan be skaparen om lov.
--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv "Medlemsavgift, namn, adress och epost")

http://se.wikimedia.org

On 29 mar 2013 16:48 "Ole Palnatoke Andersen" [hidden email] wrote:

Vær opmærksomme på
<https://meta.wikimedia.org/wiki/Legal_and_Community_Advocacy/CC-BY-SA_o
n_Facebook>

Ole

> [...]

> Tanterna är supersöta tycker jag! Håller med Anders.
>
> /Sophie
>
> (skickat ifrån en alldeles fantastisk Android)

Ja det är en riktigt bra bild!

Kan du ta kontakt med kvinnorna på bilden Anders och fråga dem först så att de inte känner sig utnyttjade när vi frontar med dem?
--

On 29 mar 2013 16:39 "Anders Wennersten" [hidden email] wrote:

> [...]

> Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
> "Medlemsavgift, namn, adress och epost")

Re: Ny facebookbild

Sophie Österberg

Jag tycker den borde vara på hemsidan istället för Facebook.

Den 10 maj 2013 13:17 skrev "Jan Ainali" <[hidden email]>:
> [...]

> Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
> "Medlemsavgift, namn, adress och epost")

Re: Ny facebookbild

Jan Ainali
Oavsett var vi använder känns det oschysst att inte fråga först, men jag håller med dig om att den borde finnas på vår vanliga webbplats med.
--

On 10 maj 2013 13:32 "Sophie Österberg" [hidden email] wrote:

> [...]

> Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
> "Medlemsavgift, namn, adress och epost")

Re: Ny facebookbild

Sophie Österberg

Självfallet borde vi fråga.