Odp: Re: Szwedzka Wikipedia ma milion artykułów

Odp: Re: Szwedzka Wikipedia ma milion artykułów

Piotr Gackowski
Tutaj wrzucę moją analizę. Wprawdzie ma dwa lata, ale myślę że niewiele się zmieniło.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikiprojektu:Militaria/Archiwum12#Jest_.C5.BAle_ale_dobrze

TL;DR en.wiki 26k; pl. 5,3k; de 5k; ru 4,2k
PMG

Re: Odp: Re: Szwedzka Wikipedia ma milion artykułów

Paweł Zaręba
Jeszcze kilka zostało samych Ubotów kilkaset :(

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:U-Boot/Lista_U-Boot%C3%B3w

Pablo000

Re: Odp: Re: Szwedzka Wikipedia ma milion artykułów

Adamt
Ej PMG To był mały żarcik Twoje arty są bardzo dobre i nie ma powodu byś do września/pażdziernika nie pisał artykułów. A jak trafisz na milionowe to chwała Ci za to. Należy Ci się za wkład w Wikipedię.

Adamt

W dniu 2013-06-18 11:52:31 użytkownik PMG <[hidden email]> napisał:

> khm khm.
>
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia%3ATablica_og%C5%82osze%C5%84%2FOg%C5%82oszenia&diff=34653761&oldid=34646720
>
> Przy okazji zapraszam do przeczytania
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Kr%C4%85%C5%BCowniki_typu_G3
> który obecnie jest DA.
>
> PMG

Re: Odp: Re: Szwedzka Wikipedia ma milion artykułów

Powerek38
Oczywiście Adamt żartował i to jasne, ale przy okazji (bo docierały do
mnie sygnały, że niektórzy mieli pretensje bardziej serio): ja też
uważam, że wszelkie nagonki na PMG za jego aktywność są idiotyczne. Jak
ktoś zamierza serio robić wyrzuty edytorowi tej klasy, że pisze za dużo
artykułów, to naprawdę niech lepiej zaszyje się w jakimś kąciku i nie
robi już więcej szkody projektowi. Przecież to całe liczenie itd. to
tylko drobna zabawa dla urozmaicenia, ale trzeba rozumieć i pamiętać, po
co tu tak naprawdę jesteśmy.

Powerek38