Olimpiada Informatyczna 2018

Wojciech Pędzich-2
Cześć,

jednym z zadań organizowanej przez Fundację Nowoczesna Polska Olimpiady
Informatycznej, a ściślej II etapu Olimpiady, jest napisanie przez
uczestników hasła w Wikipedii, na temat związany z mediami, edukacją
medialną i kilkoma pokrewnymi dziedzinami. Więcej informacji znajdziecie
na stronach
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Olimpiada_Cyfrowa_2018 oraz
http://olimpiadacyfrowa.pl/

Aby skutecznie poprowadzić uczestników, pomóc im w kwestiach
technicznych i organizacyjnych, a kto wie? może zgłosić ich hasło do
wyróżnienia, chcemy zbudować grupę wsparcia, której członkowie wyjaśnia
kwestie techniczne, podpowiedzą, jak zrobić pewne rzeczy i ogólnie
zaopiekują się uczestnikami Olimpiady. Nie będzie to pomoc w pisaniu,
nie piszmy haseł za olimpijczyków - ale właśnie pomoc
techniczno-organizacyjna. Będę wdzięczny za zgłaszanie sie do mnie -
mile widziane jakieś pojęcie z zakresu mediów (choć nie jest to warunek
konieczny)

Wojtek

Re: Olimpiada Informatyczna 2018

Bartosz Dziewoński
Olimpiady **Cyfrowej**.

Olimpiada Informatyczna to inny konkurs:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Olimpiada_Informatyczna

> [...]
> sie do mnie - mile widziane jakieś pojęcie z zakresu mediów (choć nie jest

Matma Rex

Re: Olimpiada Informatyczna 2018

Wojciech Pędzich-2
Przepraszam i z tylnej ławki dziękuję Gżdaczowi za poprawkę na TO.

W.