Opis bibliograficzny zrodel internetowych

Re: Opis bibliograficzny zrodel internetowych

/
| Być może problem dałoby się jakoś stosunkowo łatwo rozwiązać poprzez
| delikatnie niepoprawne użycie znaczników <ref>. Otóż można użyć
| konstrukcji <ref name="Nazwa_przypisu" /> po czym dopiero w sekcji
| końcowej zdefiniować samą zawartość tego tagu.

To jest rewelacyjny pomysł, w końcu kod by wyglądał po ludzku i w miarę
zgodnie z potoczną, a nie wikłaną (lub wikłaną, jak mi uparcie poprawia
słownik) praktyką. Koniecznie trzeba dążyć do zaimplementowania takiego
rozwiązania.

        Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński

Re: Opis bibliograficzny zrodel internetowych

Stan Zurek

> To jest rewelacyjny pomysł

To co z tym robimy? Da się to ugryźć jakimś lokalnym szablonem czy
będziemy musieli czekać na deweloperów. Bardzo prosiłbym kogoś o
zgłoszenie tego do nich w takim razie.

Pozdrawiam

Zureks

Re: Opis bibliograficzny zrodel internetowych

Karol Głąb
W dniu 29 maja 2009 08:57 użytkownik Stan Zurek <[hidden email]> napisał:

> To co z tym robimy? Da się to ugryźć jakimś lokalnym szablonem czy
> będziemy musieli czekać na deweloperów. Bardzo prosiłbym kogoś o
> [...]

Mi nie przychodzi do głowy żaden szablon. Chyba ktoś, biegły w
zgłaszaniu powinien to uczynić, poczekamy trochę i będzie z głowy.

PS. Kiedyś pytałem o możliwość wprowadzenia tagów note albo coś w tym
stylu, żeby oddzielić przypisy bibliograficzne od rzeczowych. Wiem, że
coś się w temacie ruszało. Może ktoś mógłby przy okazji przywołać to
zgłoszenie (lub na czym stanęło) na tej liście?