Opportunity Network En portal till billigare handel

Opportunity Network En portal till billigare handel

Viktor Fredholm
Opportunity Network är en sida där du kan registerara dig helt gratis utan
några kostnader. Sidan fungerar som en portal till ett nätverk mellan
personer. Där du kan värva personer som går in och registerar sig under
dig, detta innebär att du får avlöning på allt som dessa personer handlar
genom de erbjudanden som finns på sidan. Detta gör att du kan tjäna
pengar genom att bjuda in personer i ditt närverk och utan att du gör
någonting så tjänar du pengar på dem.
Det finns en rad olika erbjudanden som du kan ta del av genom denna sidan.
Det finns både erbjudanden på sidan som du kan del av men sidan fungerar
även som en portal till andra sidor där det finns andra erbjudanden som
rabatter, auktioner och återbäringar du kan ta dela av om du skulle bli
medlem i detta nätverk. Cashback är en annan del av detta nätverk. Det
fungerar genom att man får tillbaka pengar när du handlar på olika sidor
tex: Nelly.

 Skulle ni vara intresserade av detta erbjudande eller har frågor
angående detta erbjudande skicka då vänligen ett mail till adressen:

Re: Opportunity Network En portal till billigare handel

Jorgen Backelin
VARNING!

Jag vet inte hur det kom in på denna lista; men något som i litet
annan form verkade att vara mycket likt typiska "kedjebrevs-
erbjudanden" gick ut till oss i går. Jag tror inte att det
alls är kopplat till Wikimedia Sveriges verksamhet (rätta mig om jag
har fel); och det kan vara behftat med samma inneboende svagheter
som alla pyramidspel.

M. v. h., Jörgen Backelin

Re: Opportunity Network En portal till billigare handel

Jan Ainali
Hej Jörgen,

Nej, det har absolut inget med Wikimedia Sverige att göra (det här är
inte heller WMSE:s maillista) utan är ett "vanligt spam".

--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
"Medlemsavgift, namn, adress och epost")

<http://se.wikimedia.org>